۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۹۶۱۶۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تبعیت محض از ولایت فقیه چشمان طمع کار دشمنان به نظام را کور خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عزت ملی را در گرو تبعیت محض از ولایت دانست و گفت: اگر همگان خود را تابع ولی امر مسلمین جهان بدانند دشمنان حتی جرأت نگاه چپ هم به ملت ایران نخواهند داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان اظهار داشت: ولایت فقیه حق و عدالت را در جامعه ترویج می کند و سعادت دنیا و آخرت ما در ولایت پذیری و ولایت مداری است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی اکنون با همه توان، ولایت، عزت و وحدت رویه ما را نشانه رفته است و باید با آگاهی بیشتری در این زمینه وارد شویم چون تبعیت محض از ولایت فقیه چشمان طمع کار دشمنان به نظام را کور خواهد کرد.

خطیب جمعه بهشهر، بیان داشت: اگر ملت ما تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و در همین راستا نیز از ایشان حمایت کند، هیچ کس جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را هم ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تصریح کرد: همه ما باید با هوشیاری و آگاهی و ابهت در جهت حمایت از ولی فقیه و سربلندی ایران اسلامی حرکت کنیم تا دشمنان بیش از پیش متوجه ابهت ما در صحنه های مختلف اجتماعی شوند.

امام جمعه بهشهر همچنین با اشاره مسائل پیش آمده اخیر در خاورمیانه، خاطر نشان کرد: مسائل این روزها در تونس و لبنان باید ما را به فکر اندازد که براساس موازین الهی و دینی گام برداریم.

وی گفت: بن علی در تونس مخالف انقلاب اسلامی ایران بود و با فرار خود از تونس، به همه نشان داد که به فکر منافع مادی خود بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری همچنین ادامه داد: سید حسن نصرالله با درایت، رفیق حریری را احسن معرفی کرد و سعید حریری با ایجاد ارتباط با آمریکا همه این ارتباط ها و حسن ظن ها را بر باد داد و تنها بر ابرقدرت های بزرگی همچون آمریکا توجه کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: آمریکا برای لبنان، حیات بدی است و نباید با ارتباط با آمریکا که از دشمنان تراز اول و همپای رژیم صهیونیستی برای لبنان است، مواضع لبنان را در مسیر خطر و نابودی قرار داد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به یزد نیز خاطر نشان کرد: استقبال بی نظیر مردم یزد بعد از هدفمند کردن یارانه ها از رییس جمهور، بیانگر درک بالای مردم و فکر بلند اقتصادی آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری افزود: مردم باید در همه مواقع هوشیار باشند و با درک درست زمان، آگاهی رسانی کرده و نقشه های دشمانان را نقش برآب کنند./950/پ201/الف
ارسال نظرات