۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۹۷۲۸۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

سران کاخ سفید منتظر خیزش‌های مردمی در دیگر نقاط جهان باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای مقابله با نظام سلطه تبدیل شده است، ادامه داد: تأثیر اسلام خواهی ایران اسلامی در دنیا مورد توجه همگان قرار گرفته است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تحولات اخیر در برخی کشورهای عربی، این حرکت‌های آزادی خواهانه را برگرفته از روح انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز حمایت از جنبش های مردمی در تونس و مصر نیازمند حمایت همه جانبه است.

وی با بیان این که ملت های مسلمان منطقه خواهان سرنگونی حکومت های دیکتاتور خود هستند، افزود: استبداد حاکمان و وابستگی آنها به قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا ملت های سبب خیزش های مردمی در منطقه شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: افکار عمومی سراسر جهان، آگاه و هوشیار‌تر از گذشته شده‌اند و کشورهای غربی به ویژه سران کاخ سفید باید منتظر خیزش های مردمی در دیگر نقاط جهان به ویژه جهان اسلام باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، استقرار حکومتی دین‌سالار و مردم‌دار را مهم‌ترین خواسته‌ مردم مصر و تونس یاد کرد و گفت: 32 سال قبل نیز ملت ایران همین خواسته‌ها را پیگیری کرد و برخلاف همه تلاش‌ها و توطئه‌های غرب به ویژه آمریکا، به رهبری مرجعیت شیعه پیروز شد.
 
امام جمعه بهشهر خاطرنشان کرد: آن چه امروز در کشورهای عربی مانند مصر و تونس در حال وقوع است، اثبات و تحقق کلام حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام راحل پیش‌بینی کرده بودند، روزی بیداری در میان ملت‌ها آغاز می‌شود و به دنبال بازگشت به هویت اصیل خود در برابر طاغوت و استکبار قیام می‌کنند.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که خیزش‌های مردمی در خاورمیانه ادامه موج انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: امروز دم مسیحایی امام راحل ملت های مسلمان جهان و به ویژه خاورمیانه را بیدار کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تأثیر انقلاب اسلامی تنها به خاورمیانه ختم نخواهد شد، تصریح کرد: پس لرزه های نهضت عظیم امام راحل در سی و دمین سالگرد پیروزی خود همچنان ادامه خواهد داشت و به زودی همه دنیا را فرا خواهد گرفت و سلطه گران دنیا باید منتظر این پس لرزه ها باشند و کاخ های فرعونیان زمان با پس لرزه های اندیشه های ناب امام راحل فرو خواهد ریخت.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به این که ایده های انقلاب اسلامی و امام راحل امروز مورد توجه همه دنیا قرار گرفته است، ادامه داد: مردم کشورهای اسلامی نیز در پی گسترش این ایده ها دست به قیام زدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز آرمان های انقلابی و اسلامی به عمق جان ملت های عرب نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: این آرمان ها 32 سال گذشته با نفوذ کلام امام راحل تأثیر خود را بر این ملت ها گذاشت و امروز شاهد تأثیرگذاری آن اندیشه های باب در منطقه هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز ما شاهد یک بیداری اسلامی در خاورمیانه هستیم، این بیداری با به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی توان مقابله با قدرت اسلام را ندارد و امروز بیداری اسلامی در همه دنیا فراگیر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با تأکید براین که حرکت‌های آزادی خواهانه ملت‌های مسلمان پاسخ روشنی به آمریکا و متحدان غربی او است، ادامه داد: سران کاخ سفید باید بدانند که دیگر سیاست های آن‌ها در خاورمیانه با شکست کامل روبه‌رو شده است و ملت‌های مسلمان هیچ ارزشی برای آنها قائل نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه ملت های آزادی‌خواه دنیا انقلاب اسلامی را الگوی قیام های آزادی‌خواهانه خود انتخاب می‌کنند، ادامه داد: خاورمیانه جدید با محوریت اسلام ناب محمدی در حال شکل‌گیری است و در آینده‌ای نه چندان دور در همه دنیا فرار گیر خواهد شد.

امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که انقلاب اسلامی جان تازه به خیزش‌های مردمی دنیا بخشید، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در‌ 32 سال گذشته کشورها و ملت های فراوانی را در دنیا تحت تأثیر خود قرار داد که نمونه آن را در برخی کشورهای عربی شاهد هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای مقابله با نظام سلطه تبدیل شده است، ادامه داد: تأثیر اسلام‌خواهی ایران اسلامی در دنیا مورد توجه همگان قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با تأکید براین که دیگر دوران حکومت‌های دیکتاتور گذشته است، ادامه داد: امروز ملت های آزاده دنیا خواهان حکومتی مستقل و مردم سالار با محوریت اسلام ناب هستند./950/ت301/س

ارسال نظرات