۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۹۷۵۴۴
آیت الله طبرسی:

دنیا شاهد تحقق پیش‌بینی امام درباره غلبه مستضعفان بر مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تئوری محوری و پیش بینی امام راحل درباره غلبه مستضعفان بر مستکبران عالم امروز در حال تحقق است، تصریح کرد: امروز بازخوانی این تئوری مهم بسیار حائز اهمیت است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیران سازمان صنایع استان، با گرامی‌داشت دهه فجر، این ایام یادآور رشادت های ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت است.

وی در ادامه سخنان خود به خیزش های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: این حرکت های مردمی پیام روشنی برای سلطه گران عالم دارد.

امام جمعه ساری با بیان این که تئوری محوری امام راحل در خصوص غلبه مستضعفان بر مستکبران عالم امروز در حال تحقق است، تصریح کرد: امروز بازخوانی این تئوری مهم بسیار حائز اهمیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که کشورهای دیکتاتور و مستکبر نظیر مصر و رژیم صهیونیستی روز به روز به اضمحلال نزدیک تر می‌شوند، خاطرنشان کرد: این دو کشور امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند.

آیت الله طبرسی با بیان این که در حال حاضر تاریخ مصرف حکومت های دیکتاتور به پایان رسیده است، گفت: خیزش های مردمی نشان دهنده شکل گیری خاورمیانه جدید با محوریت اسلام در حال شکل گیری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکا و کشورهای غربی دیگر در برابر قدرت اسلام ناتوان هستند، تصریح کرد: سکوت آمریکایی‌ها در برابر تحرکات خاورمیانه نشان دهنده شکست سیاست های آنها در منطقه است.

وی با بیان این که ملت های مسلمانان خواستار سرنگونی حاکمان دیکتاتور خود هستند، خاطرنشان کرد: خیزش های مردمی در خاورمیانه میانه پیام روشنی برای سلطه گران جهانی است که دست از دخالت در امور کشورهای اسلامی بردارند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز موج عدالت‌خواهی همه خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: پس لرزه‌های انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی نهضت عظیم اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است که نشان دهنده صلابت و اقتدار این انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مازندران در سال های اخیر به دلیل مباحث کشاورزی در منطقه از مقوله صنعتی بودن دور بوده است، ادامه داد: خوشبختانه در دولت دکتر احمدی نژاد ممنوعیت استقرار صنایع بزرگ در استان برداشته شد و زمینه توسعه صنعتی مازندران فراهم شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به توانمندی بالای گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس و مسؤولان استان باید دو مقوله صنایع مادر، مسأله گردشگری و صنایع وابسته به آن را به صورت جدی دنبال کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات