۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۷۸۷۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

جهانیان مبهوت شور آفرینی ملت ایران در 22 بهمن خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را عامل یاس دشمنان و بهت رسانه های جهانی دانست و تاکید کرد: اقشار مختلف مردم با حضور میلیونی خود در صحنه از آرمان های انقلاب و امام پاسداری خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خواستار حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون امام، بزرگان و خون شهدا است تاکید کرد: برای به ثمر نشستن این شجره طیبه بزرگانی سالیان متمادی از عمر خود را در سیاهچال های رژیم و تبعیدگاه های گوناگون سپری کرده اند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی همواره به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را در پاسداشت انقلاب و آرمان های والای آن انجام داده اند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی نیز در هر برهه ای که احساس به وجود نیاز مردم بود ، ملت ما فراتر از حد انتظار و هوشیارانه در صحنه ها حضور یافتند و به دعوت امام و بزرگان دین لبیک گفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار است، تاکید کرد: حضور پررنگ مردم در روزهای ملی مثل 22 بهمن همانند روزهای مذهبی مثل محرم و صفر بسیاری از اما و اگرها را پاسخ داده و دشمنان را مایوس کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به تحولات اخیر در خاورمیانه تصریح کرد: اکنون صدای انقلاب در خاورمیانه طنین انداز شده است و کشورهای مختلف به تاسی از انقلاب اسلامی ایران بپا خاسته و در صدد احقاق حق دینی و ملی خود هستند.

وی بیان داشت: برای پاسداشت از نظام اسلامی و اعلام حمایت از مردم مظلوم بپا خاسته در کشورهایی همچون مصر و تونس و با توجه به تبلیغات استکبار جهانی برای اینکه امت های اسلامی از ایران الگو نگیرند، راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: امت ایران به خوبی این حساسیت را درک کرده و هماهنگ و همنوا با رهبر معظم انقلاب و سایر مسؤولان دلسوز و بزرگان و مراجع در روز 22 بهمن در اقصی نقاط کشور اسلامی ایران به صحنه می آیند و جهانیان را مبهوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: رسانه های غرب و شرق صحنه های شور آفرینی ملت را به نمایش می گذارند و این مساله می تواند باعث دلگرمی ملت های بپا خاسته در کشورهای اسلامی باشد.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدواریم آنها همه بتوانند حول محور اسلام با اتحاد خود علیه نظام های جبار و دست نشاندگان غرب به پیروزی برسند و زمینه را برای پیوند های عمیق و ظهور حضرت امام زمان(عج) فراهم کنند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات