۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۸۱۶۷
مسؤول دفتر رهبرمعظم انقلاب:

امر تبلیغ باید سرلوحه کار دفتر تبلیغات اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر مقام معظم رهبری، در مراسم معرفی رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، توجه ویژه به امر تبلیغ دین را از جمله اموری دانست که باید سرلوحه کار این نهاد تبلیغی و فرهنگی باشد.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام محمدي گلپايگاني مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،که با حضور شخصیت های برجسته حوزوی، نمایندگان بیوت مراجع و مسؤولان استانی در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با تبریک انتصاب حجت الاسلام احمد واعظی به عنوان رییس جدید این نهاد برجسته حوزوی، از زحمات و تلاش های حجت الاسلام ربانی قدردانی و از وی به عنوان فردی دلسوز، پیگیر و توانا یاد کرد.

وی گفت: این نهاد حوزوی در عرصه های مختلف دستاوردها و برکات بسیاری را داشته است و امیدواریم رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی بتواند در این زمینه موفق باشد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام ربانی به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه، تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه نیز به برکت حمایت های مقام معظم رهبری به مرکزی فعال در حمایت از حوزویان تبدیل شده است و امیدواریم جناب آقای ربانی در این مسؤولیت نیز منشا خدمات بسیار خوبی باشند.

وی افزود: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مدیریت جدید بهتر از گذشته بتواند منشا خدمات و اثر باشد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با بیان اینکه امر تبلیغ باید سرلوحه کار دفتر تبلیغات باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی های نوین ما باید صدای اهل بیت و معارف دین را به گوش جهانیان برسانیم و بدانیم که مسؤولیت ما به مراتب سنگین است.

وی با اشاره به فراگیری موج اسلام خواهی در جهان، به تحلیل و بررسی تحولات اخیر در مصر و تونس پرداخت و خاطر نشان کرد: امروز موج اسلام خواهی در سراسر جهان پیچیده است و در کشورهای مختلف این مساله مشاهده می شود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی استکبار و رژیم صهیونیستی که مدام مشغول فعالیت هستند و همه حرکت های قومی و مذهبی ملت های دنیا را رصد می کنند، یک ماه قبل از تحولات مصر و تونس کوچک ترین خبری از این مساله نداشتند.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: البته دنیای استکبار و غرب برای ممالک اسلامی طرح و نقشه های فراوانی دارند و جدایی بخش عظیمی از سرزمین های سودان را باید در همین راستا ارزیابی کرد و اینها اگر بتوانند بدتر از این هم خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی بیان داشت: سرنگونی حسنی مبارک ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی و استکبار وارد کرد که هنوز هم سرگیجه دارند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به حکومت دیکتاتوری انورسادات و حسنی مبارک بر کشور مسلمان مصر، گفت: کشوری با آن سابقه دیرینه و درخشان به واسطه خیانت های انور سادات و حسنی مبارک تبدیل به یک ایالت برای رژیم اسرائیل شده بود.

مسؤول دفتر رهبر انقلاب ابراز داشت: سرنگونی حسنی مبارک شباهت های بسیاری به سرنگونی شاه ایران داشت و باید به ابعاد مختلف این مساله توجه کرد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی، بیان داشت: خوشبختانه ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن وفاداری و بیعت خود را با انقلاب، امام و آرمان های والای ایشان و مقام معظم رهبری نشان دادند.

وی ادامه داد: روزگاری یک پاسبان درب بیت یک مرجع تقلید را می بست و کسی نمی توانست حرفی بزند، اما بحمدلله امروز یک میلیون نیروی مسلح در کشور تحت امر فرمانده کل قوا هستند و متاسفانه برخی از افراد حتی در لباس روحانیت به این مساله توجه نمی کنند، آنهایی که قدرشناس نیستند باید این مسائل یادشان باشد.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران پیوندشان با مقام معظم رهبر برقرار و پابرجا است و در سفر پربرکت ده روزه ایشان به قم این مساله با استقبال باشکوه از ایشان نمایان شد. /924/پ201/ص
ارسال نظرات