۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۹۸۵۴۱

همایش تجلیل از ممتازان حوزه علمیه خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین همایش تجلیل از بانوان ممتاز حوزه علمیه خراسان، شب گذشته در مشهد برگزار شد.
تزئيني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین همایش تجلیل از بانوان ممتاز حوزه علمیه خراسان، شب گذشته در تالار اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

در این همایش که طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه خوهران حضور داشتند، اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان، بر شناسایی استعدادها در حوزه تأکید کرد و گفت: مسؤولان مدارس علمیه باید دست به دست هم دهند و استعدادهایی که در این مدارس حضور دارند را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه باید با همفکری یکدیگر، برنامه ‌ریزی ‌هایی را برای استفاده از استعدادها و توجه به طلاب ممتاز داشته باشیم، تصریح کرد: باید شرایط را طوری فراهم کنیم که از نیروهای حوزوی در درون حوزه استفاده شود.

اعدادی به ارزیابی صورت گرفته در خصوص مدارس خواهران اشاره کرد و یادآور شد: از آن جا که در برخی از شهرستان‌ ها با وجود محرومیت و عدم برخورداری از امکانات شاهد پیشرفت در عرصه‌ های مختلف بودیم، در ارزیابی‌ های صورت گرفته، مدارس بر حسب امکانات و تعداد طلاب تقسیم‌ بندی شده و سپس بررسی شدند.

 در پایان مراسم، از برترین ‌های حوزه علمیه خراسان در بخش ‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، به ‌آبادی، مدیر مدرسه علمیه الزهرای بردسکن، عنوان مدیر برتر و فروغ هدایتی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجس سبزوار، زهرا نیکخو، معاون آموزشی مدرسه علمیه نرجس کاشمر و زهرا تهرانیان»، معاون پژوهشی مدرسه علمیه نرجس مشهد، مریم صابری‌ نجار، معاون مدرسه علمیه الزهرا بردسکن، سمانه اختر دانش»، معاون آموزشی مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد، زهره کاهانی، معاون آموزشی مدرسه علمیه رقیه(س)، طاهره خواجوی ‌مقدم، معاون فرهنگی مدرسه الزهرای بردسکن، صدیقه احمدی، معاون فرهنگی مدرسه حضرت زینب مشهد و شوکت احدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرای توس مشهد به عنوان معاونان برتر مدارس استان معرفی شدند.

همچنین در بخش طلاب ممتاز در طول دوره پنج ساله تحصیلی، از زهرا عطارزاده، از مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد، ملیحه بلوچ‌ زاده از مدرسه علمیه نرجس کاشمر، حوا محمدزاده، از مدرسه علمیه الزهرای بجنورد، حکیمه سادات رضویان از مدرسه علمیه رضویه مشهد تقدیر به عمل آمد.

این گزارش می افزادید: تکتم آزاده، از مدرسه علمیه نرجس مشهد عنوان پژوهشگر برتر در حوزه تدوین کتاب و فاطمه دهقان، از مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد عنوان پژوهشگر برتر در بخش تالیف تحقیقات پایانی را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است، در این مراسم از اساتید و طلاب فعال در فعالیت ‌های فرهنگی، طلاب برتر در سطوح اول تا پنجم حوزه، پژوهشگران برتر در پژوهش‌ های درسی و ... نیز تقدیر به عمل آمد./934/پ202/ص
ارسال نظرات