۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۹۸۵۵۸

کتاب «در روشنای خاموشی» رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «در روشنای خاموشی»، درنگی در زندگی بانوی با فضیلت فاطمه سیدخاموشی(طاهایی) که به کوشش فاطمه اکبری، از شاگردان استاد نگاشته شده است، در یادواره «بانوی با فضیلت؛ استاد طاهایی» رونمایی شد.
جمعه بازار کتاب در مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در یادواره «بانوی با فضیلت؛ استاد طاهایی» که روز گذشته در سالن همایش های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، از کتاب در روشنای خاموشی رونمایی شد.

در این کتاب سرفصل‌ هایی همچون در خانه پدری، پیوندی برای کمال، رزم در سنگر درس، انقلاب زنان، دشمن در پوستین دوست، انقلاب امام و ارزشمندی زنان، پیشگامی در عرصه تحول، حیات طیبه و ... آمده است.

کتاب «در روشنای خاموشی» در 111 صفحه، با شمارگان دو هزار نسخه و در قطع رقعی تدوین شده است که در پایان آن تصاویری از اساتید استاد طاهایی و اسناد مربوط به سازمان اطلاعات و امنیت استان در مورد این استاد بزرگوار و همسرشان درج شده است.

همچنین در این مراسم، از کتاب «کارنامه علمی استاد فاطمه سیدخاموشی»، که به همت مدرسه علمیه نرجس تدوین شده است، رونمایی شد. این کتاب در 30 صفحه؛ با شمارگان دو هزار نسخه و در قطع رقعی تدوین شده که به معرفی دروس ارائه شده و کتاب ‌هایی که توسط استاد طاهایی نگاشته شده است، می‌ پردازد.

در این مراسم از کتاب پنج جلدی «سلسله درس‌ های استاد فاطمه سیدخاموشی» که از میان سخنرانی های استاد طاهایی و به کوشش امیر بوذری نگارش یافته است، رونمایی شد.

این کتاب با شمارگان دو هزار نسخه و قطع جیبی انتشار یافته است و شامل عناوینی همچون زندگی الهی، زلال نیایش، منادی صلح و رحمت، زنان الگو و دولت کریمه می شود./934/پ202/ص
ارسال نظرات