۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۹۸۸۶۳
استاندار گیلان:

حرکت‌های اسلام‌خواهانه در خاورمیانه تحقق وعده امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان با اشاره به این که امام راحل سه دهه گذشته از نابودی حکومت‌های دیکتاتور خبر داده بودند، تصریح کرد: حرکت های اسلام خواهانه در خاورمیانه تحقق وعده امام راحل است.
استاندار گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، روح الله قهرمانی چابک، استاندار گیلان، روز گذشته در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مراکز علمی و دانشگاهی، دستگاه ها و کارمندان برتر استان در راستای ارزیابی عملکرد سال 88 با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: ما باید در جهت حفظ امانتی که به ما سپرده شده است با همه توان تلاش کنیم.

وی افزود: همان‌گونه که در گذشته نیز گفته شده است هر کدام از ما که مسؤولیتی را پذیرفتیم وظیفه مهمی بر عهده ما است و مدیران جامعه اسلامی مهم ترین وظیفه آنها خدمت رسانی به مردم است.

استاندار گیلان تصریح کرد: اگر بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که عموم مردم به ما اعتماد کنند خواهیم توانست کارمان را به خوبی انجام دهیم، نقطه تماس انقلاب اسلامی ایران با مردم، مسؤولان است و مردم از طریق مدیران به کارآمدی جمهوری اسلامی ایران پی می برند.

وی با اشاره به این که برای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی تقدیم شده است، افزود: امروز همه مدیران نظام اسلامی وظیفه حراست از آرمان ها و ارزش های شهدا  و امام شهدا را بر عهده دارند.

قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود، حماسه 22 بهمن امسال را همایش بزرگ و ملی وفاداری و ولایت مداری ملت ایران عنوان کرد و گفت: 22 بهمن به جهانیان نشان داد که جمهوری اسلامی ایران نظامی کاملاً مردمی با ملاک ها و معیارهای مردمی است.
 
استاندار گیلان با بیان این که امروز دشمنان نظام اسلامی از حماسه آفرینی ملت ایران عصبانی و بهت زده هستند، تصریح کرد: فتنه 25 بهمن نمونه ای آشکار از عصبانیت فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی همچنین به خیزش های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که حرکت های آزادی خواهانه ملت های مسلمان منطقه برگرفته از ملت ایران است، ادامه داد: امروز همه ملاک ها و معیارهای مسلمانان دنیا ملت ولایت مدار ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: اگرچه غرب همه توانش را به کار گرفته تا مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهد و علیرغم همه شکست ها همچنان دست از تلاش برای منحرف کردن انقلاب اسلامی بر نمی دارد، اما غربی ها باید بدانند ملت ایران هیچ گاه دست از محافظت از این نظام اسلامی الهی نخواهند کشید.

قهرمانی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات ارزشمند ولایت فقیه برخوردار بوده است که امیدواریم کشورهای مصر، تونس، لیبی، اردن و یمن حول همین محور قدم بردارند چون خیزش و حرکتشان برگرفته از نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به این که امروز کشورهای اسلامی از داشتن رهبری آگاه، عادل و باتقوا بی‌بهره هستند، خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه خاورمیانه باید به نصایح و نظرات جامع مقام معظم رهبری بیشتر توجه کنند.

استاندار گیلان با بیان این که دیکتاتوری و استکبار نفس های آخر خود را می کشند، ادامه داد: حرکت های مردمی منطقه و فرار حاکمان دیکتاتور برخی کشورها نشان دهنده پایان عمر دیکتاتوری و ظلم است.

قهرمانی با اشاره به این که امام راحل سه دهه گذشته از نابودی حکومت های دیکتاتور خبر داده بودند، تصریح کرد: حرکت های اسلام خواهانه در خاورمیانه تحقق وعده امام راحل است./950/پ202/س
ارسال نظرات