۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۹۸۷۷
مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

آزمون تشکیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون تشکلیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پنج شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور بیش از دو هزار داوطلب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
آزمون تشکیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود


حجت‌الاسلام سید غلامعباس موسوی،‌ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: آزمون تشکیل پرونده تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پنج‌شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور بیش از دو هزار داوطلب در حرم مطهر حضرت معصومه(س)  برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بخشی از طلاب حوزه های علمیه همه ساله برای ادامه و تکمیل تحصیل به حوزه علمیه قم مهاجرت می کنند، از این رو دستگاه های فرهنگی تبلیغی موظفند با برنامه ریزی مناسب زمینه به کارگیری آنان را در شبکه تبلیغی فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: با توجه به این که بخش بزرگی از مخاطبان ما را نسل جوان در بر دارد، نیازمند به کارگیری طلاب و مبلغان جوان و تازه نفس برای پاسخگویی به پرسش ها و حل مشکلات دینی این دسته از مخاطبان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بخشی از مبلغان به دلیل اشتغال، هجرت و ادامه تحصیل در بخش های دیگر از گردونه شبکه تبلیغی خارج می شوند، از این رو لازم است شبکه تبلیغی ما در طول سال نوسازی شود.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: از این رو همه ساله از روحانیان و طلابی که حداقل مدرک سطح یک حوزه را دارند برای شرکت در این آزمون دعوت می کنیم.

وی ادامه داد: این آزمون در سه مقطع تحصیلی سطح یک، دو و سه حوزه برگزار می شود و داوطلبان به صورت کتبی به پرسش هایی در خصوص احکام، تفسیر، حدیث و مباحث سیاسی و اجتماعی همچون وصیت نامه امام،‌ قانون اساسی، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبلیغ، پاسخ می دهند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم در مرحله کتبی شوند لازم است در آزمون تعیین سطح علمی تبلیغی، منبر و خطابه و دوره پودمانی تبلیغ شرکت کنند.

وی تأکید کرد: این آزمون ساعت هشت صبح روز پنج شنبه نوزدهم اسفندماه، در شبستان نجمه خاتون آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور 2250 مبلغ در سه گروه تبلیغی برگزار می‌شود./919/ت302/ع

ارسال نظرات