۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۹۹۶۱
حجت الاسلام والمسلمین غرویان:

اعتدال و حکمت آیت الله مهدوی کنی به تقویت انسجام گروه‌های سیاسی کمک می‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه، با اشاره به انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: متانت، اعتدال و حکمت آیت الله مهدوی کنی می تواند در وحدت جناح های مختلف سیاسی مؤثر باشد.
حجت الاسلام والمسلمين محسن غرويان


حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رای اکثریت مجلس خبرگان رهبری به آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: ما به سهم خود از این انتخاب بسیار خوشحالیم.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی انقلابی، دارای سوابق بسیار طولانی قبل و بعد از انقلاب و در خدمت امام است و چهره‌ای برجسته به شمار می‌آید.

وی بیان داشت: در اوایل پیروزی انقلاب، آیت الله مهدوی کنی مسؤولیت های اجرایی مثل وزارت کشور را داشتند که این مساله نشان می دهد ایشان تجربه عملی و اجرایی بسیار زیادی در امور مدیریت کشور و مسائل اجرایی دارند و در تمام فراز و فرودهای انقلاب حضور داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان گفت: آیت الله مهدوی کنی یار امام و در کنار ایشان بود و از یک مقام و منزلت قابل قبولی برای جناح های مختلف سیاسی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: حکمت، اعتدال و صبر ایشان عنصر قابل توجهی است که می‌تواند در وحدت و انسجام بیش از پیش کشور و گروه های مختلف سیاسی مؤثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان متانت و وزانت را ویژگی دیگر رییس جدید مجلس خبرگان دانست و گفت: شیخوخیت و سابقه ایشان در انقلاب، مسائل دینی و نهضت و حرکت امام راحل سرمایه های بسیار خوبی است که برای همه قابل استفاده است.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: امیدواریم آیت الله مهدوی کنی با درایت و تدبیری که دارند بتوانند گام بزرگی را در انسجام و وحدت کشور و جناح های مختلف سیاسی بردارند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات