۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۵۲۳۴۲
 حجت الاسلام والمسلمین رازینی:

انتخابات پرشور و باشکوه از چند عملیات فتح‌المبین برد بالاتری دارد

انتخابات پرشور و باشکوه از چند عملیات فتح‌المبین برد بالاتری دارد
کاندید مجلس خبرگان رهبری گفت: هر بار که مردم حضور چشمگیری در انتخابات دارند باعث عقب‌نشینی دشمن و متلاشی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی در گردهمایی و دعوت منتخبین شوراهای استان تهران که در سینمای فجر اسلامشهر برگزارشد، طی سخنانی با بیان اینکه تقارن ایام ماه مبارک شعبان و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات این دوره که در این ایام واقع شده را به فال نیک می‌گیریم، اظهار داشت: ما منتظران ظهور حضرت هستیم و همه حوادثی که پیش می‌آید به‌ویژه طوفان الاقصی ظهور را تداعی می‌کند، واقعیت این است که تعداد کمی جوان پابرهنه فقیر از مستضعف‌ترین کشورهای دنیا در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنند و گلوی آنها را می‌فشارند و ابرقدرت‌ها مستأصل می‌شوند، این بخشی از تحقق وعده الهی است.

وی افزود: امیدواریم مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو گام مهمی در تحقق این وعده الهی باشد و برگ زرین دیگری بر اوراق افتخار انقلاب اسلامی بیفزاید.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سازوکار مناسبی در قانون اساسی برای انتخاب رهبر طراحی شده، تأکید کرد: همان گونه که مجتهد اعلم را دو نفر خبره تعیین می‌کنند در اینجا هم مردم خبرگان خود را در هر استان انتخاب می‌کنند که در زمان نیاز انجام وظیفه کنند، اما این بار متفاوت و متمایز است به این جهت که ما در مسیری هستیم که به قله نزدیک شده‌ایم و جریان طوفان و الاقصی از روشن‌ترین جلوه‌های خداست، ضربه‌ای که به دشمن وارد شده از تمام ضربه‌های قبلی بیشتر است.

وی گفت: در این شرایط دشمن با به کارگیری همه ابزار رسانه‌ای می‌خواهد مردم را دلسرد کند، هر بار که مردم حضور چشمگیری در انتخابات دارند باعث عقب‌نشینی دشمن و متلاشی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود. یک انتخابات پرشور و باشکوه از چند عملیات فتح المبین برد بالاتری دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین رازینی با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مهم است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین در هر محیط و دورهمی مردم را به حضور چشمگیر در انتخابات ترغیب کنیم، سلیقه‌های مختلف در انتخابات طبیعی است و موجب رقابت شده و به پرشورتر شدن فضای انتخابات کمک می‌کند.

ارسال نظرات