۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۳۵۳
با حضور استادان حوزه علمیه صورت گفت؛

برگزاری برنامه‌های جذاب و متنوع قرآنی در حرم مطهر حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از برگزاری برنامه‌های بسیار متنوع و جذاب قرآنی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
برگزاری برنامه‌های جذاب و متنوع قرآنی در حرم مطهر حضرت معصومه
حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی، مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: فعالیت‌های بسیار کلانی را در خصوص مسائل قرآنی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سال جاری به ویژه در ایام نوروزی آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: با عنایت به حجم گسترده زائران که در ایام نوروز به شهر مقدس قم و بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) تشریف می‌آورند، مجموعه‌های فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(س) تصمیم گرفتند که برنامه‌های متنوع و جامعی را به زائران حضرت در سطوح مختلف بزرگسالان، خردسالان، جوانان و نوجوانان ارائه کنند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: در همین زمینه برنامه بسیار جذابی را تدارک دیدیم که ویژه برنامه «کودکان حرم» از جمله این برنامه‌ها بود که ویژه کودکان در نظر گرفته شده بود و مورد استقبال بسیار خوب خانواده‌ها قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کارگاه نقاشی، قرآن و نماز، برگزاری جنگ‌های جذاب متنوع و آموزنده از دیگر برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود که با حضور استادان حوزه علمیه همچون حجت‌الاسلام راستگو و مهدی‌زاده برگزار شد.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) افزود: این برنامه هر روز از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 21 با حضور استادان حوزه علمیه در شبستان نجمه خاتون ویژه کودکان و خردسالان برگزار شد.

وی برگزاری حلقات و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود که در ایام نوروز ویژه جوانان و نوجوانان برگزار و مورد توجه بسیار خوب جوانان قرار گرفت.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: پند خوانی برای نوجوانان از جمله برنامه‌های جذاب فرهنگی این مرکز در ایام نوروز بود که با موضوعات مختلف آخرزمان، بازی‌های رایانه‌ای، عفاف و شهدا برگزار شد./917/پ202/ص

ارسال نظرات