۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰
معاون سیاسی استانداری اصفهان:

صحنه گردان اصلی در بحرین آل‌سعود است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در تجمع طلاب و دانشجویان، با اشاره به جنایات وهابیت در طول تاریخ و مبارزه با شیعه، گفت: امروز هم صحنه گردان اصلی در بحرین آل سعود است
محمد مهدي اسماعيلي معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، در تجمع طلاب و دانشجویان که شب گذشته در مسجد سید اصفهان برگزار شد، با تاکید بر اینکه در ادبیات دینی مزرهای جغرافیایی ملاک نیستند، ابراز داشت: در اسلام در مقابل دارالکفر، دار الاسلام قرار دارد که متعلق به همه مسلمانان است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم چیزی است که سی سال پیش انتظار آن را می کشیدیم و اصلا انقلاب اسلامی بر مبنای این نفکر شکل گرفت.

اسماعیلی با بیان این‌که شعار بیداری اسلام از سال 42 تا پیروزی انقلاب و بعد از آن همواره از سوی امام خمینی‌(ره) بیان می‌شد، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این مسیر هموار‌تر شد.

وی علت اصلی مخالفت‌ها با نظام اسلامی را جلوگیری از گسترش این تفکر عنوان کرد و افزود: بر اساس همین بود که از همان ابتدای پیروزی انقلاب مردم بحرین، لبنان، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان دارای شیعه زیر ظلم استکبار قرار گرفتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه پیام آزادی بخشی ملت ایران محدود به این مرزهای جغرافیایی نیست، ادامه داد: با حضور مردم ایران در صحنه های انقلاب و به ویژه احیای گفتمان انقلاب اسلامی، نوید تازه‌ای در جهان اسلام وزید.

وی احیای گفتمان انقلاب اسلامی در ایران را زمینه سرعت بخشی به اسلامگرایی در جهان عنوان کرد و افزود: آتش اسلام‌خواهی مردم ما پس از سی سال در جهان گسترش پیدا کرده و امروز دامن استکبار را فراگرفته است.

اسماعیلی با اشاره به انقلاب‌های مردم بحرین، مصر، تونس، لیبی و دیگر کشورهای منطقه، ابراز داشت: در میان انقلاب‌های منطقه انقلاب مردم بحرین از مظلومیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که آنها به اهل بیت(ع) ارادت دارند.

وی ادامه داد: امروز به مساجد شیعیان بحرین حمله می شود، به ناموس آنها اهانت می‌شود، قرآن‌های آنها سوزانده می شود، از کار برکنار می شوند و همه اینها به خاطر شیعه بودن آنها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به جنایات آل سعود در تاریخ و کشتار زوار بیت الله الحرام در سال 66، گفت: نقطه شکل‌گیری وهابیت از سوی انگلیس به سبب مخالفت و دشمنی با شیعه بوده است و برهمین اساس بارها به بقاع شیعه حمله کرده‌اند و شهر‌های اسلامی را از بین برده‌اند.

وی تاکید کرد: ماهیت آل سعود یک ماهیت ضد شیعی است و امروز هم صحنه گردان اصلی در بحرین آل سعود است.

اسماعیلی ابراز داشت: امروز ما به عنوان جوانان ایران زمین نمی توانیم در مقابل این فجایع انسانی ساکت باشیم و برهمین اساس این تجمعات حداقل کارهایی است که باید انجام شود و این جنایات اعتراضات شدیدتری را طلب می کند./965/پ202/س
ارسال نظرات