۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۷۹۱
دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه:

60 درصد ادارات شهرستان‌ها فاقد امام جماعت روحانی هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه به کمبود امام جماعت در مدارس و ادارت به ویژه در شهرستان‌ها، اشاره کرد و گفت: 60 درصد ادارات شهرستان‌ها فاقد امام جماعت روحانی هستند که باید در این زمینه فکر اساسی شود.
سجاده نماز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی مولوی، دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز استان‌های کشور با اشاره به مسائل کاربردی و دقیق پیام‌های رهبر معظم انقلاب، خواستار بازبینی و مطالعه مجدد این پیام‌ها به ویژه در صدا و سیما شد.

وی با بیان این‌که یکی از دستورات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج نماز، استفاده از هنر بود، گفت: بررسی شود که تا چه اندازه از هنر در برنامه‌های صدا و سیما استفاده شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه در ادامه به جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام اشاره کرد و با بیان این‌که استان‌های مرزی مورد تهاجم ماهواره‌های بیگانه هستند خواستار مقابله با این تهاجم‌ها شد.

حجت‌الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: کسانی که رسانه ملی را در اختیار دارند، باید در این زمینه چاره‌اندیشی کرده و در برابر جنگ نرم، جنگ ‌رسانه‌ای و ماهواره‌ای بیش از این‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ارائه گزارش‌های کلیشه‌ای در بین اخبار سراسری بسنده نکند تا با یک برنامه‌ریزی مدون، نتیجه این حرکت‌ها مشخص شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با بیان این‌که سال گذشته حرکت موفق و مبارکی انجام شد و آن تشکیل شورای اقامه نماز شهرستان‌ها هفته‌ای یک شب در روستاها بود، بررسی مسائل مبتلابه و ساماندهی مناسب این جلسات را ضروری دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود امام جماعت در مدارس و ادارت به ویژه در شهرستان‌ها، اشاره کرد و گفت: 60 درصد ادارات شهرستان‌ها فاقد امام جماعت روحانی هستند که باید در این زمینه فکر اساسی شود.

حجت‌الاسلام مولوی با بیان این‌که شبهات بسیاری از سوی دشمنان اسلام در ذهن جوانان القا می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن زیر سؤال بردن معاد است، خواستار شناسایی این شبهات و پاسخ‌گویی مناسب به آن شد. /920/پ202/ص

ارسال نظرات