۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۲۹۶
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

رستگاری جامعه امروزی در گرو اطاعت از ولایت ‌فقیه است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، رستگاری جامعه امروزی را در گرو اطاعت از ولایت ‌فقیه دانست.
سردار علي فضلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، صبح امروز در یادواره نخستین شهید دوران دفاع مقدس، شهید ایرج دستیاری رابرای همه یک سمبل و نماد مقاومت دانست و تصریح کرد: این شهید بزرگوار همه عمر شریف خود را در دفاع از اسلام و سرزمین های ایران اسلامی در برابر تجاوز بیگانگان صرف کرده است

فرمانده قرارگاه راهیان نور، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: شهیدان دوران دفاع مقدس در طول هشت سال دفاع مقدس اطاعت پذیری و پیروی آنان از ولایت فقیه بسیار مشهود بود و جوانان و نوجوانان ایرانی با فرمان خمینی کبیر به دل دشمن عراقی تاختند و درسی فراموش نشدنی به تجاوزگران مرزهای ایران اسلامی دادند.

این فعال عرصه فرهنگی، افزود: زمانی که حضرت امام خمینی(ره) فرمان به دفاع از کیان ایران اسلامی داد تعداد زیادی از جوانان صفوف فراوانی در قرارگاه ها و پایگاه های بسیج تشکیل دادند تا برای دفاع از ایران اسلامی در مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی بکنند و این روحیه اطاعت پذیری از ولایت فقیه در میان رزمندگان جوان و دلاور بسیار زیبا و وصف نشدنی بود.

فضلی ادامه داد: تا قبل از آغاز رسمی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق بیش از 630 بار مرزهای ایران اسلامی را مورد هجوم خود و گروه‌های ضدانقلاب قرار داد و اگر فداکاری مرزنشینان و رزمندگان نبود، چه بلایی بر سر مرزهای ایران اسلامی می آمد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی‌ پیش از آغاز رسمی دفاع مقدس قریب به هزار و 50 شهید را به اسلام تقدیم کرد؛ با آغاز رسمی دفاع مقدس دشمن خود را در بالاترین سطح از آمادگی نظامی برای جنگ قرار داد و در نظر داشت ظرف یک هفته تهران پایتخت ایران اسلامی را ساقط کند و اگر هدف خود نرسید، حداقل بخش‌هایی را کشور ایران جدا بکند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور، با بیان این که کمتر به نقش رهبری در جنگ تحمیلی پرداخته شده است، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس دو جبهه را پیش رو داشتیم؛ یک جبهه در مقابل عراقی‌‌ها که از حمایت‌های غرب و شرق و صهیونیست نیز برخوردار بودند و جبهه دیگر در مقابل منافقان ضدانقلاب که آسیب های فراوانی را به خاک ایران اسلامی زدند.

فضلی، گفت: آن چنان عرصه را بر نظام تنگ کرده بودند که تنها در مقابل منافقان و معاندان در برخی روزها بیش از 30 شهید تقدیم اسلام کردیم؛ از این رو منافقان با انجام هفتاد و چهار ترور در خاک ایران توانستند از مرزهای ایران اسلامی به خارج پناه ببرند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، اضافه کرد: خوشبختانه با ابتکار سردار نقدی طی سال‌های اخیر به شهدای اقشار مختلف توجه بیشتری شده است؛ لذا در کنار شهید ایرج دستیاری که پیرو خط امام (ره) بود، امسال از شهدای محوری مانند مهدی رجب‌ بیگی،‌ نسرین افضل، آیت‌ الله شاه‌ آبادی، امیر اشراف و شهید آوردگانی یاد خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش رهبری و ولایت ‌فقیه معجزات بسیاری در انقلاب ما داشته است که پس از 32 سال این مسئله در پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای همگان مشهود است؛ چرا مستکبران به جان سنی و شیعه افتاده‌اند و در کشورهای مختلف به قتل‌عام شیعیان و آزادی‌خواهان می‌پردازند وا می‌خواهند الگوی رهبری و ولایت ‌فقیه که با جان امت اجین شده است را کم ‌اثر کنند و از هر توطئه‌ای برای رسیدن به اهداف خود غفلت نمی‌کنند.

این مقام مسؤول گفت:‌ ما یک مولا و صاحب بیشتر نداریم و آن حضرت آیت الله العظمی، امام خامنه ای نائب امام زمان است و در دنیایی که مستکبران به دنبال ایجاد اختلاف بین ملت، دولت و رهبری هستند صلاح و رستگاری ملت ایران در گرو اطاعت و پیروی از ولایت‌ فقیه می باشد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: انتظار مولا از همه ما همت بلند و مضاعف است و سال جهاد اقتصادی مفهومش این است که قشر شریف کارگر به کیفیت کار توجه کند تا در رقابت متضرر نشویم و همه ارادت و عشق مان را به میدان آورده تا در این مسیر، مانند میدان دفاع مقدس و جهاد هشت ساله عمل کنیم.

فضلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر یک عرصه را در تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشیم که عمل به قرآن و اسلام صورت گرفته، آن عرصه دفاع مقدس است و خالق این عرصه مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی هستند؛ چراکه نقش مردم در دفاع مقدس بی‌بدیل است و دشمن به دنبال خراب کردن وجهه شهادت و جهاد در بین اقشار مختلف ایرانی می باشد لذا باید مراقب و آگاه باشیم./9461/پ202/ص
ارسال نظرات