۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۳۹۱
امام جمعه اندیمشک:

بیان معارف اهل بیت برای جوانان بهترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، بیان معارف اهل بیت برای جوانان را بهترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش برای منحرف کردن جوانان از راه دین و قرآن هستند؛ از این رو روحانیان باید با بیان معارف اهل بیت(ع) برای آنها توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک


حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نظام اسلامی بر مبنای معارف اصیل اسلامی تشکیل شده است، اظهار داشت: تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به تبیین معارف دارد که مناسبت‌های مذهبی همچون ایام فاطمیه یا ماه محرم بهترین زمان برای ترویج و تبیین آن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، بهترین راه مقابله با توطئه و دسیسه‌های دشمنان را بیان معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای جامعه دانست و بیان داشت: در مدت 32 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، دشمنان از هر ترفندی علیه نظام اسلامی استفاده کردند تا بتوانند ضربه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کنند؛ از این رو تنها و یگانه راه مقابله با توطئه‌های دشمنان تبیین آیات قرآن و معارف اهل بیت(ع) برای آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

امام جمعه اندیمشک، با بیان این که سرشت انسان، خواهان الگو پذیری است، اذعان داشت: اگر مسؤولان و مدیران فرهنگی جامعه الگوهای مناسبی را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار ندهند، به یقین دشمنان دست به کار شده و برای جوانان این مرز و بوم الگو تراشی می‌کنند.

حجت الاسلام خدامی، با اشاره به نقش قشر فرهنگی جامعه نسبت به مقابله با فرهنگ بی حجابی، تصریح کرد: قشر فرهنگی جامعه باید با بیان فرهیخته خود، جوانان و نوجوانان به ویژه دختران را با فریضه حجاب و عفاف در جامعه آشنا کنند و دسیسه های دشمنان را نسبت به ترویج فرهنگ بی حجابی در جامعه خنثی کنند./9465/ت303/ع

ارسال نظرات