۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۵۷۸
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر:

استکبار بزرگ‌ترین قدرت شیعیان را روحیه شهادت‌طلبی می‌داند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خوزستان اظهار داشت: غربی‌ها و دشمنان بزرگ‌ترین قدرت ایرانیان و شیعیان را داشتن روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ولایتمداری می دانند.
سردار حسن شاهوار، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوار‌پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، شب گذشته در یادواره شهدای جاویدالاثر و گمنام شهرستان دزفول، اظهار داشت: غربی‌ها و دشمنان بزرگ‌ترین قدرت ایرانیان و شیعیان را داشتن روحیه شهادت‌طلبی و فرهنگ ولایت‌مداری می دانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در ادامه سخنان خود‌ خاطر‌نشان کرد: امروز مردم مسلمان و شیعه بحرین زیر آتش گلوله‌های حکومت‌های مستبد با همکاری اعضای شورای همکاری خلیج فارس و در رأس آنها عربستان هستند و این رفتارها نشان از داغ 32 ساله شکست آمریکا از ایران است.

شاهوارپور با بیان این که امروز غرب عقب نشینی محسوسی دارد، تصریح کرد: این خیزش اسلامی در منطقه سوق‌الجیشی خاورمیانه که به تأسی از انقلاب اسلامی است، عقب نشینی از عراق و افغانستان و همین اواخر اتحاد میان فتح و حماس، خشم غربی‌ها و اسرائیل را در پی داشته است.

وی بیان داشت: آنها سیاست دوگانه را در برابر ما در پیش گرفته‌اند و با توطئه های مختلف می‌خواهند اعتقادات را از ملت ما بگیرند و با تفرقه اندازی میان مردم، اقوام و در بین حاکمیت به مقاصد شوم خود که ایجاد شکاف میان ملت و حاکمیت است، دست یابند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با اشاره به این که دشمنان در دوران سازندگی، اصلاحات و در فتنه 88 نیز از این حربه استفاده کردند؛ اما به حول و قوه الهی نتوانستند به مقاصد پلید خود برسند، اضافه کرد: در طول تاریخ جریان‌های سیاسی خارجی ضد دین و مذهب بوده‌اند و اکنون نیز مقابله با رهبری و ولایت را در دستور کار خود دارند.

شاهوارپور ادامه داد: از روز اول غربی‌ها و دشمنان بزرگ‌ترین قدرت ایرانیان و شیعیان را روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ولایتمداری با محوریت ولایت و متصل به امام زمان(عج) دانسته‌اند و درصدد هستند به مرور زمان با فتنه‌های گوناگون این فرهنگ و روحیه اعتقادی را از ما بگیرند.

وی با اشاره به افتخارات و رشادت‌های مردم دزفول در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: مردم دزفول از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) در ایران بوده‌اند و در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس زیر بمباران و موشک باران ارتش بعثی عراق ایستادند، مقاومت کردند، شهید و جانباز دادند؛ اما تسلیم نشدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در پایان سخنان خود، یادآور شد: راه شهادت با راهنمایی و اذن ولایت روشن شد و خدا را شاکریم که این مملکت با ولایت آیت‌الله خامنه‌ای در ثبات کامل قرار دارد و ما به عنوان سربازان این مملکت در همه حال گوش به فرمان ایشان هستیم و هر توطئه و طمع‌ورزی به کیان مقدس جمهوری اسلامی را در نطفه خاموش می کنیم./9455/پ202/س

ارسال نظرات