۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۶۴۰
در حوزه علمیه خواهران مشهد؛

همایش سراسری فاطمه تجلی حیا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش سراسری «فاطمه(س) تجلی حیا» صبح امروز با حضور آیت الله علم الهدی در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار شد.
زن، حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش بزرگ «فاطمه(س) تجلی حیا» صبح امروز با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد.

همایش «فاطمه(س) تجلی حیا» با هدف تعمیق و گسترش فرهنگ حیا و عفاف در جامعه با تأکید بر حیا و عفاف فاطمی و بهره مندی از راه کارها و اندیشه های پژوهشگران در قالب «جشنواره سلامت جامعه در پرتو حیا» در بخش های ادبی، علمی و سایبری ویژه اساتید، طلاب و دانشجویان سراسر کشور برگزار شد.

در بخش علمی و پژوهشی از میان 60 اثر رسیده از شهرهای مختلف کشور، مدارس علمیه و دانشگاه‌ها، 25 اثر در سه بخش اساتید، طلاب و دانشجویی برگزیده شد که در بخش اساتید طاهره امین طباطبائی، عضو هیئت علمی دانشگاه شاهرود، در بخش دانشجویی وحید حیدری از دانشگاه رضوی مشهد و در بخش ادبی مطهره عباسیان از خمینی شهر اصفهان حایز رتبه های اول شدند.

در بخش سایبری از میان 18 وبلاگ معرفی شده، سه وبلاگ برگزیده شد و مدرسه علمیه رضویه مشهد در بخش وبلاگ و نجمه موسوی در بخش نرم‌افزار به عنوان رتبه های اول معرفی شدند.

در این همایش که با همکاری معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) و شهرداری منطقه هشت مشهد برگزار شد، عفت شریعتی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان امور بانوان شهرداری و فرمانداری مشهد و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هشت مشهد حضور داشتند./930/پ202/س
ارسال نظرات