۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۱۶۲
در آستانه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی قم با تولیت آستانه کریمه اهل بیت دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسؤولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با حجت‌الاسلام والمسملین سعیدی، تولیت آستانه کریمه اهل بیت دیدار و گفت و گو کردند.
مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی قم با تولیت آستانه کریمه اهل بیت دیدار کردند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از مسؤولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و بخش های تابعه، روز دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) و امام جمعه قم دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که به مناسب سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و در غیاب حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان که در سفرمعنوی عمره به سر می برد، برگزار شد، مسؤولان بخش های مختلف این اداره کل فعالیت ها و اقدامات این نهاد فرهنگی تبلیغی را تشریح کردند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی رییس اداره فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این مراسم با تشریح فعالیت ها و اقدامات بخش مربوطه تاکید کرد: برنامه‌های اوقات فراغت این اداره کل با رویکرد جدیدی اجرا می‌شود و طراحی وبلاگ‌های دینی و مذهبی توسط جوانان یکی از مهم ترین این اقدامات جدید است.

علی‌کرم جلالوند معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این دیدار از احداث 68 خانه عالم روستایی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات احداث خانه های عالم در روستاهای قم گفت: همچنین 35 باب خانه عالم روستایی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه در روستاهای استان ساخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این اداره در بخش مرکزی قم ارائه کرد و از شناسایی و ساماندهی 45 هیئت مذهبی در این بخش خبر داد و با اشاره به برخی از معظلات اجتماعی، توسعه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را در این بخش ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی رییس اداره فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان نیز در ادامه این دیدار به بیان دیدگاه های خود در خصوص مباحث فرهنگی و همچنین ارائه گزارش عملکرد این بخش پرداخت.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام سید عباس رفیعی‌پور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر دستجرد نیز از احداث تعداد 10 خانه عالم در روستاهای بخش خلجستان قم خبر داد

اضافه کرد: همچنین احداث 10 خانه عالم دیگر در بخش خلجستان در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام خلیل سمیعا رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های مربوطه ارائه و نبود خانه عالم در روستاهای این بخش را یک مشکل جدی فراروی مبلغان ذکر کرد و خواستار همکاری مسؤولان برای حل این مشکل شد.

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این دیدار از تشکیل بیش از پانصد گفتمان دینی در سال گذشته به همت این اداره کل خبر داد و مهم ترین برنامه ها و اقدامات فرهنگی این نهاد را تشریح کرد.

بر اساس گزارش خبرنگار رسا در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) و امام جمعه قم ضمن تمجید از فعالیت ها و اقدامات مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی، به بیان ویژگی های مبلغان پرداخت و رسانه منبر را از مهم ترین و اصیل ترین ابزارهای تبلیغی دانست و بر ضرورت حفظ آن تاکید کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات