۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۰۰۳

آیین شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین شکرگزاری خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در شام نیمه شعبان با حضور زائران و علاقمندان به امام زمان(عج) برگزار شد.
نيمه شعبان بر فراز مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم شکرگزاری خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران یک شنبه شب در شام نیمه شعبان با حضور زائران و شیفتگان و ارادتمندان به امام زمان و اهل بیت(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و شماری از مسؤولان استانی برگزار شد، خدام خواهر و برادر مسجد مقدس جمکران با حضور در مسجد مقام، دو رکعت نماز شکر را اقامه کردند.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام والمسلمین وافی تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم از سفر دو میلیون مسافر و زائر همزمان با جشن های نیمه شعبان به این مسجد مقدس خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ولایت فقیه به عنوان جلوه ای از ولایت امام عصر(عج) یاد و از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در اداره و مدیریت کشور تجلیل کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تبیین وظایف و شاخص های جامعه منتظر ابراز داشت: دستور امام زمان(ع) چیزی جز تامین رضایت ذات اقدس اله نیست، از این رو همه باید حدود و احکام الهی را رعایت کنیم و حرام و حلال الهی را مقید باشیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات