۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۶۳۵
مسؤول امور روحانیان سپاه قدس گیلان:

دفاع مقدس صحنه ولایت‌پذیری جوانان ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور روحانیان سپاه قدس گیلان، دفاع مقدس را صحنه زیبای ولایت پذیری جوانان ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت پذیری رمز عروج شهدا بود.
دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام میر شمس اکبرحسینی، مسؤول امور روحانیان سپاه قدس گیلان، امروز در سلسله نشست ولایت پذیری شهدا که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، به خیزش های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که این حرکت های مردمی برگرفته از ملت ایران است، گفت: امروز ملت ما الگویی بارز برای کشورهای آزادی خواه است.

وی با بیان این که نوع انقلاب و حرکت های مردمی درمنطقه متأثر از انقلاب اسلامی است، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگوی مه ملت های آزادی خواه دنیا تبدیل شده است.
ه
حجت الاسلام حسینی، ولایت فقیه را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با یایر انقلاب های دنیا دانست وبیان داشت: ولایت و رهبری مهم ترین عنصری که در انقلاب های منطقه به فراموشی سپرده شده و همین مسأله خیزش های آنها را با مشکلاتی روبه‌رو ساخته است.

وی، ولایت فقیه را عامل اقتدار وعزت ملت ایران دانست و با بیان این که سه دهه عظمت این نظام اسلامی به دلیل نقش آفرینی ولایت فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه مهم ترین رکن انقلاب اسلامی ایران را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام حسینی، ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیای الهی در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: به اعتراف اندیشمندان غربی مخالف جمهوری اسلامی، ولایت فقیه بزرگترین مولفه انسجام و اتحاد اسلامی در ایران محسوب می شود.

مسؤول امور روحانیان سپاه قدس گیلان با تأکید براین که تبعیت از ولایت فقیه سعادت و تعالی حقیقی را برای نظام در پی خواهد داشت، گفت: اگر امروز در عرصه های مختلف بین المللی شاهد نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران هستیم به برکت عنصر ولایت فقیه است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی انقلاب در پی خدشه دار کردن جایگاه ولایت در جامعه بودند، افزود: آنها دراین عرصه همه توان خود را به کار گرفته اند وبا هر ترفند و توطئه ای که به فکرشان می رسید در جهت تضعیف این جایگاه قدم برداشتند، اما همواره با حمایت و پشتیبانی قاطع ملت ایران همه نقشه های شوم آنها خنثی می شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که ولایت فقیه شاخصی برای عدول نکردن ارزش ها محسوب می شود، تاکید کرد: نگاه به ولایت فقیه درحوادث اجتماعی باعث ثبات قدم فعالان اجتماعی، انقلابیون و همه اقشار دخیل برای تدوام یک انقلاب می شود.

مسؤول امور روحانیان سپاه قدس گیلان در بخش پایانی سخنان خود، دفاع مقدس را صحنه زیبای ولایت پذیری جوانان ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت پذیری رمز عروج شهدا بود./950/پ203/س
ارسال نظرات