۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵

قدردانی طلاب غیرایرانی از آیت الله سبحانی

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعةالمصطفی العالمیه با قدردانی از تلاش‌های علمی و خدمات برجسته حضرت آیت‌الله سبحانی، از وی به عنوان فقیهی برخوردار از فکر بلند، نگاه نافذ و رویکردی بین‌المللی یاد کرد.
درس تفسير قرآن کريم توسط آيت الله سبحاني در مدرسه حجتيه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعةالمصطفی العالمیه، امروز پس از نماز ظهر و عصر به نمایندگی از طلاب غیرایرانی، اساتید و مسؤولان جامعه المصطفی از حضرت آیت‌الله سبحانی قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های علمی و خدمات برجسته این مرجع تقلید تصریح کرد: جامعةالمصطفی به عنوان یک نهاد بزرگ علمی، بین‌المللی و حوزوی افتخار دارد که از رهنمودهای مراجع معظم تقلید و به ویژه مقام معظم رهبری بهره‌مند است و در این میان الطاف و عنایت‌های حضرت آیت‌الله سبحانی را برای خود مایه افتخار می‌داند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با بیان این‌که در مواضع مختلف از محضر حضرت آیت‌الله سبحانی بهره‌مند هستیم و طلاب و فضلای مدرسه مبارکه حجتیه در طول سال و به ویژه در ماه مبارک رمضان از بیانات ارزشمند این مرجع تقلید بهره می‌برند، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله سبحانی از فکر بلند، نگاه نافذ و رویکرد بین‌المللی بسیار مناسبی برخوردارند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: البته آنطور که وظیفه است نمی‌توان نسبت به جایگاه این مرجع تقلید ادای احترام کرد، اما بی گمان قدردانی اصلی از سوی حضرت بقیةالله الاعظم‌(عج) انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و قداست مدرسه حجتیه قم، ابراز داشت: این مدرسه از پایگاه‌های مهم حوزوی بوده و هست و امیدواریم عنایت‌های حضرت آیت‌الله سبحانی همچنان نسبت به آن استمرار داشته و همه بتوانیم از مراجع معظم بهره‌مند شده و در پرتو ارشادهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی همچنین با بیان این‌که در روزهای پایانی ماه مبارک مسابقه‌ای از دعای 45 صحیفه سجادیه بین همه طلاب،‌اساتید و فضلای جامعةالمصطفی برگزار می‌شود گفت: با الهام از دعای 45 صحیفه سجادیه می‌توان روحیه ماه رمضان را در طول همه ماه‌های سال حفظ کرد.

رییس جامعةالمصطفی العالمیه تصریح کرد: طلاب و فضلای غیرایرانی با بهره گرفتن از مراجع معظم تقلید و اساتید بزرگوار حوزه، پیام دین خدا و ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی و اندیشه‌های بلند امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب را به تمام عالم منتقل ‌میکنند. /920/پ203/ع

ارسال نظرات