۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۹۴۵
آیت الله طبرسی:

دشمنان در انتظار کوچکترین اختلافی در داخل هستند / وحدت تنها راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، وحدت را تنها را مقابله با دشمنان دانشت و اظهار داشت: دشمنان امروز در انتظار کوچکترین اختلافی در داخل هستند که از آن به نفع خود استفاده کنند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، امام جمعه ساری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای هیدت دولت در خصوص پرهیز از تفرقه و اختلاف میان مسؤولان گفت: یکی از مهم ترین اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی ایجاد تفرفه میان مسؤولان کشور است که باید هوشیاری لازم در این خصوص حفظ شود.

وی با تأکید براین که رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص باید بیشتر مورد توجه مسؤولان کشور قرار گیرد، افزود: دشمنان امروز در انتظار کوچکترین اختلافی در داخل هستند که از آن به نفع خود استفاده کنند.

امام جمعه ساری، وحدت و همدلی را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان اعلام کرد و ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر نیز وحدت و همبستگی این ملت بوده است.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دیدار متعدد خود بر حرکت در مسیر اقتصادی تأکید ویژه دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی ایشان به عنوان سال جهاد اقتصادی ضروری آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

آیت الله طبرسی، تحقق شعار جهاد اقتصادی را نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسؤولان دانست و بیان داشت: همه باید برای رسیدن به جایگاهی رفیع در عرصه اقتصادی تلاش کنند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به موضوع فرهنگ در جامعه اسلامی را ضروری دانست و با بیان این که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، گفت: در چنین کشوری همه برنامه باید با الویت مسائل دینی و فرهنگی تدوین شود.

خطیب جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند با تهاجم فرهنگی ارزش های دینی ما را نابود کنند، ادامه داد: امروز ترویج فرهنگ دینی و اسلامی راه مقابله تهاجم غرب است.

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مسأله فرهنگ، گفت: ایشان در همه سخنرانی های خود همواره بر توجه به این موضوع مهم تأکید دارند و بسیاری از توطئه های دشمن در عرصه فرهنگی با هوشیاری مقام عظمای ولایت خنثی شد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کشور لیبی و سرنوشت قذافی اشاره کرد و با بیان این که انقلابیون این کشور باید مراقب توطئه افکنی کشورهای غربی باشند، گفت: غرب سعی دارد با ایجاد ناامنی و تفرقه در این کشور و بسیاری از کشورهای اسلامی انقلاب های مردمی را به نفع خود مصادره کنند.

وی با اشاره به این که امروز موج بیداری در خاورمیانه با خیزش مردم مؤمن و انقلابی این کشور ها آغاز شده است، افزود: ملت های مسلمان این کشورها باید با هوشیاری مراقب نقشه های شوم کشورهای غربی در این کشورها باشند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز واقعه 17 شهریور سال 57، گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در اعتراض به حکومت منحوس پهلوی در میدان ژاله سابق تهران تظاهرات کردند و این اعتراض گسترده مردمی سبب هراس رژیم شد.

وی با اشاره به این که مأموران رژیم با بی رحمی تظاهرات کنندگان را به خاک و خون کشید، گفت: به همین دلیل آن جمعه تاریخی به عنوان جمعه سیاه نام گرفت و این اعتراض های مردمی پس از این واقعه ادامه داشت، همین تظاهرات و حضور مردمی سبب پیروزی انقلاب اسلامی در12 بهمن 57 شد./950/پ201/ص
ارسال نظرات