۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۲۹۴
در سال تحصیلی جدید؛

250نفر به جمع طلاب آذربایجان غربی اضافه می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: در سال تحصیلی جدید 250 نفر به عنوان ورودی های جدید در حوزه های علمیه استان مشغول تحصیل می شوند.
طلبه
حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی، ‌امروز در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه 23 شهریور ماه زمان آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس حوزوی است، اظهار کرد: پایه های اول از دوازدهم ماه جاری در حوزه های علمیه مشغول تحصیل هستند.

وی با اعلام اینکه دستورالعمل نقل و انتقال طلاب به مدارس علمیه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون نقل و انتقال طلاب در حال انجام است و مدارس درصدد جذب اساتید جدید برای تدریس واحدهای حوزوی هستند.

حجت الاسلام عبدی فام با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 700 طلبه در حوزه های سراسر استان مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی زیر نظر اساتید برجسته علوم دینی هستند، یادآور شد:در سال تحصیلی جدید 250 نفر به عنوان ورودی های جدید در حوزه مشغول تحصیل می شوند.

این مسؤول در ادامه به برگزاری دوره تثبیتی ویژه طلاب پایه یک اشاره کرد و افزود: این دوره در سه ماه تابستان سال جاری با هدف استعداد سنجی در دو مرحله با حضور بیش از 200 نفر از طلاب پایه اول حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد.

وی ادامه داد: در طی این دوره 28 روزه افراد با برخی از دروس حوزوی که شامل پنج واحد آموزشی بود آشنا شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: کسانی که موفق به کسب حد نصاب نمره در این واحدهای آموزشی شدند به عنوان طلبه در مدارس حوزوی ادامه تحصیل می دهند. /936/ت303/ص
ارسال نظرات