۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۵۸۳
با پیام آیت‌الله صافی؛

چهارمین همایش ائمه جماعات استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین همایش ائمه جماعات قم با پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد.
طلاب و روحانيون



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج استان قم با پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقیلد، عصر روز گذشته در مرکز همایش‌های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام ناظمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه و حجت‌الاسلام عبداللهی رییس دادگاه ویژه روحانیت به سخنرانی پرداختند.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به تحولات منطقه، محوریت ایران در این بیداری را یاد آور شد و تصریح کرد: امروز اسلام با محوریت ایران در آزمون حساس و مهمی قرار دارد، اگر پیامبر اعظم(ص) مواجه با دشمنان داخلی بود امروز انقلاب علاوه بر دشمنان داخلی با دشمنان خارجی و بین‌المللی روبه رو است.

وی وحدت را از مهمترین نیازهای امروز جامعه دانست و ابراز کرد: شرایط منطقه و دنیا در حال تغییر است و ایران اسلامی نیاز به آرامش و ثبات دارد.

حجت‌الاسلام سعیدی خاطر نشان کرد: ائمه جماعات پیشتاز ترین افراد در حمایت از انقلاب هستند و نقش مهم و اساسی در هدایت مردم دارند.

در پایان این همایش پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت برگزاری چهارمین همایش ائمه جماعات استان قم قرائت شد، و همچنین از ائمه جماعات برگزیده استان تقدیر به عمل آمد./927/پ202/ص

ارسال نظرات