۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷
آبت‌الله صافی گلپایگانی:

مسجد پایگاه بزرگ اسلامی و مهمترین سنگر عظیم تبلیغی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آبت الله صافی گلپایگانی در پیامی اظهار داشت: مسجد پایگاه بزرگ اسلامی و مهمترین سنگر عظیم تبلیغی است، به خصوص ائمه محترم جماعات باید از این پایگاه جهت پیشبرد مکتب اسلام نهایت استفاده را ببرند.
حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین همایش ائمه جماعات قم و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج استان با پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و سخنرانی حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در مرکز همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

 متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزان دست اندر کار ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم، خداوند متعال را شاکر و سپاس گذار باشید که توفیق خدمت رسانی به مساجد این مراکز با عظمت اسلامی را به شما عنایت فرموده تا بتوانید با تبادل نظر بین ائمه محترم جماعات و عزیزان بسیج، گامی موثر در خدمت به دین مبین اسلام بردارید.

مسجد پایگاه بزرگ اسلامی و مهمترین سنگر عظیم تبلیغی است، به خصوص ائمه محترم جماعات باید از این پایگاه جهت پیشبرد مکتب اسلام نهایت استفاده را ببرند، ائمه جماعات باید برای این مهم همه مهارت ها لازم را کسب نمایند و با درک قوی به مخاطب شناسی و نیاز سنجی مخاطبان بپردازند و روحیه جوان شناسی و اهمیت دادن به نیروهای جوان خصوصا جوانان بسیج را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از سوی دیگر بسیجیان محترم که با اخلاص و جهت حفظ نظام اسلامی در این مسیر گام نهاده اند و مسجد را به عنوان سنگر فرهنگی و جهادی خود انتخاب نموده اند باید نهایت همکاری را با ائمه جماعات داشه باشند و توصیه ها و راهنمایی های این عزیزان را مغتنم بشمارند.
 
در پایان ضمن تشکر از اعضای محترم این ستاد، از خداوند متعال توفیق همگان را در خدمت به مکتب اهل بیت(ع) مسئلت دارم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
لطف الله صافی 12 شوال المکرم 1432
/927/پ203/ص

ارسال نظرات