۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵
امام جمعه تبریز:

توجه به آموزش مجازی قرآن کریم ضرورت زمان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز بر ضرورت توجه به آموزش مجازی قرآن و علوم قرآنی از سوی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌ الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شب گذشته در دیدار رئیس دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: گرایش جوامع اسلامی به آیات و احکام قرآنی، تعالی و پیشرفت را به همراه داشته است.

وی بی توجهی به آموزه‌های قرآنی را عاملی مهم در تسلط استکبار جهانی و دول مستبد در ممالک اسلامی دانست و گفت: آنچه امروز می‌تواند در برابر تهاجمات فرهنگی بی‌شمار غرب علیه خانواده‌ها و جوانان کشورمان ایستادگی کند؛ تنها فرهنگ قرآن است.

آیت الله شبستری با تاکید بر گرایش خانواده های ایرانی در تربیت قرآنی فرزندان تصریح کرد: مسؤولان و متولیان قرآنی کشور باید بسترهای لازم برای شکوفایی و گسترش علوم قرآنی در سطوح عالی را فراهم کنند.

عضو خبرگان رهبری همچنین بر ضرورت توجه به آموزش مجازی قرآن و علوم قرآنی توسط دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد و افزود: هرچقدر بتوانیم در مقابله با جنگ نرم دشمن با از آیات و سفارشان کلام الله کریم بهره مند شویم، موفق تر خواهیم بود.

وی گسترش کلاس های قرآنی در جامعه را عامل مهمی در مقابله با کلاس های عرفان کاذب و شیطان پرستی دانست و افزود: باید سعی شود در هر مسجد و مرکز تجمعی کلاس های قرآنی تشکیل و آموزش قرآن در سطوح مختلف ترویج یابد./935/پ203/س

ارسال نظرات