۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲

جشنواره بزرگ قرآنی انسان در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سومین جشنواره بزرگ قرآنی انسان به همت موسسه جامعه القران و العترت تبریز هفته پایانی ماه جاری در تبریز برگزار می شود.
جشنواره بزرگ قرآني انسان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سومین جشنواره بزرگ استانی و قرآنی انسان به همت موسسه جامعه القران و العترت تبریز با رویکرد به مفاهیم سوره مبارکه انسان 23 تا30 آبان ماه امسال در تبریز برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، این جشنواره پس از برگزاری موفقیت آمیز دوره های اول و دوم در سال های 88 و 89 امسال در سالروز نزول سوره مبارکه انسان در شأن اهل بیت(ع) و همچنین در سالروز مباهله برگزار می شود.

جشنواره بزرگ قرآنی انسان با هدف نشر مفاهیم و آموزه های کاربردی سوره مبارکه انسان در جامعه، ایجاد زمینه و جذابیت های لازم جهت جذب علاقمندان به ساحت مقدس قرآن، بزرگداشت سالروز نزول سوره مبارکه انسان و پاسداشت مقام شامخ اهل بیت(ع)، عرضه و تقویت پیوند مستحکم بین مفاهیم قرآنی و سیره عملی ائمه معصومین(ع)،پاسداشت روز مباهله و سالروز نزول آیه تطهیر و ترویج فرهنگ اطعام و ایتام و مساکین با بهره گیری از مفاهیم سوره انسان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برای خواهران و برادران برگزار می شود که رشته های حفظ، قرائت از حفظ، ترتیل، ترجمه و مفاهیم و مقاله نویسی برای رده بالای 16 سال و رشته ها ی حفظ، قرائت از حفظ، ترتیل برای رده سنی زیر 16 سال در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند مقالات خود را در موضوعات مراتب بهشتیان در سوره انسان، شأن نزول سوره انسان، مراتب و ره آورد های اخلاص در سوره انسان ،آفرینش انسان در سوره انسان و وفای به عهد در سوره انسان حداکثر در 12 صفحه تا 20 آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه های اینترنتی www.samarat.ir,www.samarat.com ,و یا به بصورت حضوری به موسسه جامعه القران و العترت تبریز واقع در راسته کوچه روبروی آتش نشانی مراجعه کنند./935/پ203/س
ارسال نظرات