۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۶۵۶
با حضور اساتید حوزه علمیه؛

دوره تربیت مربی مهد قرآن در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره تربیت مربی مهد قرآن با حضور اساتید حوزه علمیه در اهواز ویژه خواهران برگزار می‌شود.
دوره تربیت مربی مهد قرآن در اهواز برگزار می‌شود
رضا سیبویه، مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی مهد قرآن ویژه خواهران در این شهرستان خبر داد و افزود: این دوره از سوی کانون تخصصی آموزش استان و کانون فرهنگی هنری سیدالشهدای مسجد آیت الله جزایری ویژه 50 از نفر مربیان کانون های فرهنگی اهواز، در روزهای26 و 27 آبان ماه در سالن اجتماعات این کانون برگزار می شود.

سیبویه، با اشاره به حضور اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره ابراز داشت: این همایش با حضور حجت الاسلام رضا مهکام استاد برجسته حوزه و دانشگاه و مؤسسه امام خمینی(ره) قم و استاد سید مهدی فاضلی برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: در این همایش شیوه های تربیت دینی و روش های کاربردی در آن، آموزش نماز شکوفه ها، الفبا و حفظ و مفاهیم قرآن برای کودکان آموزش داده می شود و در پایان گواهینامه پایان دوره نیز به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه عنوان کرد: در این دوره علاوه بر آموزش های ارائه شده، بسته فرهنگی شامل قرآن جزء 30 شکوفه ها، نرم افزار جزء 30 قرآن، دو جلد کتاب روخوانی شکوفه ها، دو جلد کتاب تکنیک نقاشی شکوفه ها، کتاب نماز، دفتر نقاشی، قطار الفبا، سی دی مکالمه شکوفه ها و تابلوی حافظه تصویری در اختیار شرکت کنندگان دوره قرار می گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی سیدالشهدای اهواز، اظهار داشت: شرکت کنندگان با داشتن مدرک دیپلم و معرفی نامه از سوی کانون ها می توانند در دوره آموزشی تربیت مربی مهد قرآن شرکت کنند.

همایش آموزشی قرآن و خانواده برگزار می شود

وی همچنین از برگزاری همایش آموزشی قرآن و خانواده خبر داد و تصریح کرد: این همایش 25 آذر ماه با موضوع شیوه های نوین تربیت دینی فرزندان در قرآن و سیره اهل بیت(ع) در محل مسجد آیت الله جزائری برگزار می شود./9464/پ202/ص
ارسال نظرات