۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۷۴۳

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی با شرکت چهارصد نفر از سراسر خوزستان برگزار شد.
اداره کل اوقاف و امورخيريه مازندران
حجت الاسلام سیدعلی میرمحمدی، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی با شرکت چهارصد نفر از سراسر خوزستان در تالار بهشت هویزه اهواز برگزار شد، گفت: این مسابقات به مدت دو روز 21 و 22 آذرماه اجرا شد.

این مقام مسؤول ارتباط با قرآن کریم را سبب مصونیت و حفظ از خطا و موجب بصیرت و بینش افراد دانست و اظهار داشت: امروزه باید تا جایی که می‌توانیم جوانان را به قرآن مرتبط کنیم و باید با این تفکر مسیر خود را طی کنند.

وی با بیان این که برگزاری مسابقات قرآن برای شناخت توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هاست، خاطر نشان ساخت: شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن کریم باید بدانند که این مسابقات صرف گرفتن جایزه برگزار نمی‌شود و این نوع تفکر در مسابقات قرآنی پذیرفته شده نیست بلکه این مسابقات منشأ شناخت ظرفیت ها و توانمندی های افراد در جهت شکوفایی آنها است.

حجت الاسلام میرمحمدی در پایان به تبیین سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم پرداخت و افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ برگزار و برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد./9463/ت303/ص
ارسال نظرات