۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۷۰۷
حجت الاسلام سقای بی ریا:

برخی با پنهان کاری ظاهر خود را نشان نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: برخی از افراد و شخصیت ها هستند که در پشت صحنه کار می کنند اما ظاهر خود را نشان نمی دهند و باید نسبت به این افراد روشنگری کرد.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا، عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره)، یکشنبه شب در مراسم رونمایی از کتاب سراب سیاست که در مؤسسه اشراق حکمت و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در مسائل و موضوعات اجتماعی شخصیت هایی هستند که پشت صحنه کار می کنند و در ظاهر خود را نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون این گونه افراد حضور داشته و دارند و افرادی را نیز جذب می کنند، ابراز داشت: روشنگری نسبت به این افراد و جریانات سبب روشن شدن ابعاد کار آنان و پی بردن مردم به نقشه های آنان می شود.

حجت الاسلام سقای بی ریا تصریح کرد: برخی از جریانات انحرافی در حال حاضر از همین قبیل هستند، خودشان جلوی صحنه نمی آیند و سعی می کنند از دیگران استفاده کنند و خودشان پشت صحنه هدایت گر باشند.

وی با قدردانی از تلاش های مؤسسه اشراق حکمت و تهیه و تدوین کنندگان کتاب سراب سیاست که به بررسی و واکاوی اندیشه و عملکرد سیدمحمد موسوی خوئینی ها از سران جبهه اصلاحات پرداخته است، خاطرنشان کرد: کالبد شکافی و واکاوی شخصیتی که این کتاب در این خصوص به چاپ رسیده، خدمت بزرگی است.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: این گونه افراد کسانی هستند که همواره تلاش می کنند خودشان را در پشت صحنه نگه دارند، بازیگر نمی شوند و دیگران را به صحنه می فرستند.

حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان اینکه تدوین و تالیف این کتاب کاری ارزشمند و ستودنی است، گفت: واکاوی شخصیت این گونه افراد آن هم با صداقت و با استدلال و مستند، بسیار ارزشمند است و من از دست اندرکاران تهیه این کتاب قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد در راستای فعالیت کسانی که به صورت مخفیانه می آیند، کار می کنند و تیم تشکیل می دهند، به صورت مستدل کار شود. چراکه ممکن است اینها شبکه های پنهانی باشند که برملاشدن ماهیتشان به روشن شدن بیشتر جامعه کمک می کند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات