۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۱۸۳۶
مفتی صور و جبل عامل لبنان:

اعراب و مسلمانان فرصت را از مزدوران صهیونیستی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ مفتی شیعه در صور و جبل عامل لبنان، جنگ امروز را جنگ رسانه ای و روانی و اقتصادی دانست و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس خود را وقف کشتار و آواره سازی و ویرانگری کرده است.
شيخ حسن عبدالله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن عبدالله، مفتی شیعه در صور و جبل عامل لبنان، امروز، جنگ کنونی در منطقه را متفاوت با جنگ های سنتی در گذشته دانست و گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه ای، روانی، اقتصادی و امنیتی است و دولت های بزرگ از رهگذر آن به دنبال تجزیه و فتنه انگیزی طایفه ای و مذهبی در منطقه هستند تا بدین وسیله جامعه ما را از هم بپاشند.

این مفتی برجسته شیعه در لبنان با ابراز اینکه رژیم اشغالگر قدس از زمان تاسیسش خود را وقف کشتار، آواره سازی، ویرانگری، فتنه انگیزی و تفرقه افکنی کرده است، جامعه عربی و اسلامی را مانع و بازدارنده این رژیم نژادپرست از پیشروی در این مسیر برشمرد.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و گوش به زنگ بودن اعراب و مسلمانان، بیش از هر زمان دیگر، نسبت به خطرها و چالش هایی که پیرامونشان را گرفته است، گفت: اعراب و مسلمانان باید فرصت را از نوکران و مزدوران رژیم صهیونیستی که در آتش آنها خواهند سوخت، بگیرند.

شیخ حسن عبدالله در پایان سیاستمداران لبنانی را به درک درست تحولات و رخدادهای کنونی فراخواند و از آنها خواست تا دست به دست هم دهند و وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند و افزود: تفرقه و چند دستگی طایفه ای و مذهبی، ابزارهایی برای از پا در آوردن میهن و کرامت لبنانی هاست./981/ب902/گ
ارسال نظرات