۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۲۷۲۵

دعوت حوزه علمیه خواهران اصفهان به حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از اقشار مختلف مردم به خصوص بانوان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
راهپيمايي 22 بهمن در تهران


به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در اطلاعیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از اقشار مختلف مردم به خصوص بانوان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. 


متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

«والفجر ولیال عشر»
مقام معظم رهبری « مد ظله العالی »
انقلاب بزرگ ما در میان همه خصومت ها راه دشوار خود را با اقتدار و صلابت طی کرد.

خدای را سپاس که نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران پس از 33 سال به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شد و شاخه‌های خود را به کرامت و بزرگواری به سوی رهپویان مکتب آزادی و آزادگی در سراسر عالم گسترانید.

دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.
تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات ،یعنی امام امت خمینی کبیر(ره) آن را هدایت ورهبری کرد.

مردم ولایت مدار کشور اهل بیت عصمت و طهارت، با ایمانی استوارتر و با همتی مضاعف به تاسی از رهبر و مراد خویش مقام معظم رهبری پاسدار شجره طیبه انقلابی هستند که محصول خون هزاران عاشق و جانباز خط سرخ علوی و حسینی است.

اکنون که در بهار سی و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب عزیز مردم ایران اسلامی قرار داریم با بصیرتی عمیق تر و توانی مضاعف و همتی والا ، کمر به حفظ و نشر مفاهیم انسان ساز و رهایی بخش این انقلاب بسته و در نشر و توسعه و صدور فرهنگ غنی آن که همان آموزه ای است که از درس‌های قرآن کریم و احادیث نورانی ائمه معصومین(ع) فراگرفته ایم، خواهیم پرداخت.

مدیران، اساتید، طلاب و کارکنان مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان ضمن بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و اعلام حضور در راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز 22 بهمن آحاد ملت شریف و فهیم ایران را به شرکت در این همایش بزرگ ظلم ستیزی و وحدت دعوت می کند.

ما بر این باوریم که ملت خداجوی ایران اسلامی با حضور حماسی در ایام‌الله دهه فجر و نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، نه تنها حافظ ارزش‌ها و منافع و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن است بلکه عزم ملتهای تحت سلطه را نیز در رهایی از ظلم و ستم دست نشانده‌های استکبار جهانی بیش از پیش جزم خواهد نمود.

مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان/917/د103/ص

ارسال نظرات