۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۶۴۳

بازدید آیت الله موسوی جزایری از دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
بازدید آیت الله موسوی جزایری از دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شب گذشته از دفتر تبلیغات اسلامی قم نمایندگی خوزستان بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی، مدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با بیان این که این دفتر در آذر ماه سال 87 تأسیس شد گفت: خوشبختانه از زمان تأسیس تاکنون گام های مؤثری در زمینه ترویج مکتب اهل بیت(ع) در استان خوزستان برداشته شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از تأسیس دفتر نیز به ترتیب بخش های صندوق قرض الحسنه، معاونت فرهنگی و تبلیغی و سپس بخش پژوهش و آموزش کار خود را آغاز کردند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اهداف تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان گفت: نقد فرق و مقابله با توسعه فرقه های انحرافی و توسعه مهارت تبلیغی طلاب از مهم ترین اهداف تأسیس این دفتر به حساب می آید.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه با برگزاری دوره های متعدد در سطح استان توانستیم تا حدودی به ملاک های مد نظر نزدیک شویم.

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام محمد دبیری کارشناس فرهنگی تبلیغی، حجت الاسلام مهدی موری کارشناس پژوهش، حجت الاسلام مرتضی آل مبارک رییس صندوق قرض الحسنه خوزستان و حجت الاسلام محمد آل مبارک کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان به بیان گزارش از عملکرد خود پرداختند./9464/پ202/س
ارسال نظرات