۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۷۸۸

برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن ویژه پیشواز ورود رهبری در مشهد

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه پیشواز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به همت جوانان مسجدی در مشهد برگزار می شود.
پيشواز
محمدرضا توانا، مدیرکانون فرهنگی ـ هنری نور ولایت مسجد آیت الله فقیه سبزواری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با توجه به دغدغه امام خامنه ای نسبت به انس و فهم و عمل به قرآن، این مسابقات برای دومین سال متوالی در سه رشته حفظ سی جزء، مفاهیم و ترتیل قرآن در دو مقطع سنی زیر 16 سال وبالای 16 سال برگزار خواهد شد.

وی افزود: ایجاد فرصت تدبر در قرآن، تشویق کودکان به حفظ بدون اجبار، ضرورت انس و تدبر برای جوانان، تقویت فضای پرشور جلسات قرآن در مساجد شهر و فرهنگسازی این اصل که قرآن بهترین ابزار برای به حرکت درآوردن جامعه مسمانان است، از اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.

دبیر مسابقات قرآن کریم ویژه پیشواز ورود امام خامنه ای، با اشاره به استقبال بالای شهروندان از این طرح، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند تا 22 اسفندماه از طریق پایگاه اینترنتیwww.mehrab8.com و یا مراجعه به دبیرخانه مسابقات واقع در سی متری طلاب، نبش شهید مقتح4، مسجد آیت الله فقیه سبزواری نام نویسی و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 2760666- 0511تماس حاصل کنند.

توانا ادامه داد: اختتامیه مسابقات در نیمه نخست فروردین ماه 91 در محل مسجد آیت الله سبزواری برگزار خواهد شد./930/پ203/س

ارسال نظرات