۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۱۶۰
معاون فرهنگی آموزش عالی المصطفی مشهد:

ترس غرب از گسترش اسلام منجر به روی آوردن به گزینه های سخیف شده است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی آموزش عالی المصطفی مشهد اظهار داشت: غرب از گسترش اسلام ترس دارد و به گزینه های سخیف روی آورده است.
ترس غرب از گسترش اسلام منجر به روی آوردن به گزینه های سخیف شده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عصار زاده، معاون فرهنگی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد، در آیین اختتامیه هفدهمین المپیاد بین المللی قرآن و حدیث، که امروز در مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد برگزار شد، گفت: هزار و 103 نفر از مجمتع آموزش عالی مشهد در هفدهمین المپیاد قرآنی در کل بخش های مسابقه شرکت کرده اند.

وی افزود: در بخش شفاهی که شامل پنج رشته بوده است، 151 نفر شرکت کرده و در کل مسابقات نهایی چهارده نفر در رشته های تفسیر و علوم قرآنی، علوم و شرح حدیث، ادعیه و زیارات و بخش آثار حائز رتبه شده اند.

وی با بیان این که مجموعه اداره قرآن و حدیث در مدرسه برادران و خواهران مجتمع آموزش عالی مشهد مقدس راه اندازی شده و به عنوان کارگروه قرآن برنامه های این مجتمع را پی خواهند گرفت، ابراز داشت: برگزاری دوره های تربیت معلم، دوره تبلیغ قرآن محور، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری مسابقات کتبی از جمله برنامه های سال گذشته این مجتمع بوده و برنامه های قرائت . حفظ قرآن و حرکت به سوی مفاهیم قرآن،بحث تفسیر موضوعی قرآن، طرح قرآنی چهره به چهره و مسابقات تیمی و گروهی از جمله برنامه هایی است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی آموزش عالی المصطفی مشهد در بخش دیگری از سخنانش اظهارد اشت: یکی از جنایتکارترین، جنایتکاران دولت آمریکا است که بالاترین جنایت خود را در افغانستان انجام داده اند و اگرچه با واکنش سریع استکبار شدیم اما این امر از جهاتی هم نیک و هم شر است؛ از این جهت شر است استکبار جهانی در کشور اسلامی جرأت پیدا کرده که به قرآن اهانت کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند «مرحله ای از اسلام ستیزی امروز به وسیله صهیونیسم و استکبار جهانی دنبال می شود».

حجت الاسلام عصارزاده با ذکر این که غرب از گسترش اسلام ترس دارد و به گزینه های سخیف روی آورده است، ابراز داشت: قرآن می فرماید «با دهان های پست و زشت و پلیدشان می خواهند نور خدا را خاموش کنند ولی نتوانند خدای متعال نور خود را گسترش خواهد داد اگر چه کافران کراهت داشته باشند».

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برتر در هدفهمین المپیاد بین المللی قرآن و حدیث از سوی ریاست مجتمع آموزش عالی مشهد تقدیر به عمل آمد./968/پ202/س
ارسال نظرات