۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۳۴۵
حجت الاسلام نقویان:

مردم با حضور در انتخابات سلامت نظام اسلامی را تضمین کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اظهار داشت: مردم با حضورشان در پای صندوق رأی حفظ تمامیت ارضی کشور و سلامت نظام اسلامی را تضمین کنند.
حجت الاسلام ناصر نقويان


حجت الاسلام ناصر نقویان، مدرس حوزه و دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ما اگر در خانواده هایمان مشکلی داریم ـ که معمولا بین اجزای خانواده مشکل وجود دارد ـ ولی هیچگاه این مشکلات را بیرون از خانواده بروز نمی دهیم. ما درون کشور مشکلاتی داریم، اما معنایش این نیست که این مشکلات به اصل این نظام خدشه وارد کند و عاقل کسی است که با حضور در پای صندوق رأی حفظ تمامیت ارضی کشور و سلامت این نظام را تضمین کند و سعی کند هر جا که در کشور مشکلاتی وجود دارد آن را برطرف کند.

وی در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها بیان کرد: یک بیت حافظ در این خصوص است که «من نگویم که چگونه با که نشین و چه به نوش/ که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشد»، اگر زیرک و عاقل باشیم آن گاه می دانیم که در مسائل به چه نحوی برخورد کنیم.

مدرس حوزه و دانشگاه تهران با اشاره به این که یک نماینده باید التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد، تصریح کرد: برخی از افراد به جهت این که با برخی از مسؤولان مشکل دارند و یا این که بیان می کنند ما به تصمیمات رهبری انتقاد داریم، نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند؛ ما هیچ گاه انتقاد را نفی یا رد نمی کنیم اما این افراد باید بدانند که رهبری ستون نظام است و باید درک و شعور داشته باشند که اگر بخواهند به این ستون خدشه وارد کنند خود آن ها هم دچار مشکل و خدشه می شوند، زیرا این نظام همانند سقفی است که به واسطه این ستون استوار است اگر ستون تخریب شود این سقف فرو می پاشد و خود آنها هم نابود می‌شوند./968/ت303/ع

ارسال نظرات