۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۶۳۷

نتیجه شمارش آرا در تعدادی از حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ نتیجه شمارش آرای مردم حوزه های انتخابیه مراغه و عجب شیر، کلیبر و سراب اعلام و نمایندگان این مناطق راهی بهارستان شدند.
جبهه متحد اصولگرايان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پس از شمارش آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر؛ آقای مهدی دواتگری، نامزد جبهه متحد اصولگرایان استان توانست با کسب بیشترین رأی مأخوذه به‌عنوان نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر به مجلس نهم راه یابد.

وی توانست با کسب بیش از 92 هزار رأی نمایندگی مردم شهرهای مراغه و عجب شیر را عهده دار شود، این در حالیست که یوسف نجفی نماینده فعلی مراغه در این انتخابات نتوانست آرای حداکثری مردم را کسب کند.

بنا بر این گزارش، پس از پایان شمارش آرا در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه کلیبر و هوراند ارسلان فتحی‌پور توانست وارد مجلس شورای اسلامی شود.

آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه 63 هزار و 636 رای بوده که ارسلان فتحی‌پور توانست 30 هزار و 392 رای این حوزه انتخابیه را کسب کند و الله قلی‌زاده نیز با کسب 17 هزار و 30 را از گردونه رقابت حذف شد.

همچنین گزارش های رسیده از حوزه انتخابیه سراب حاکی از آن است که مهناز بهمنی توانست با کسب بیشترین رأی مأخوذه به عنوان تنها نماینده مردم سراب و مهربان به مجلس نهم راه یابد.

گفتنی است، گزارش های بعدی از نتایج دیگر حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی متعاقبا اعلام می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات