۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۰۵۳

حجت الاسلام و المسلمین امامی‌فر دارفانی را وداع گفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین امامی‌فر از علمای خوزستان و امام جماعت مسجد جامع اهواز دارفانی را وداع گفت.
آيت الله امامي فر يکي از علماي برجسته خوزستان آيت الله امامي فر تصاويري از آيت الله امامي فر تصاويري از آيت الله امامي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین امامی فر از علمای خوزستان روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

وی متولد سال 1318 هـجری شمسی است که سال ها امام جماعت مسجد جامع اهواز را بر عهده داشته و دروس حوزه عملیه خود را نزد آیت الله معزی در دزفول و نزد آیت الله مروج در اهواز آغاز کرد.

این عالم حوزوی پس از آن به قم رفته و در محضر آیت الله حسن زاده آملی درس عرفان و نزد آیت الله جواد آملی در تفسیر را فرا گرفت.

این عالم ربانی از محضر اساتیدی چون آیت الله مرعشی نجفی و آیت الله گلپایگانی بهره مند شده و چندین مقطع را در حوزه عملیه نجف به فراگیری دروس حوزوی پرداخت.

قابل ذکر است، اخلاق العارفین، تفسیر سوره لقمان، شگفتی های آفرینش، مناسک تمتع عمره و مناسک حج تمتع از جمله تألیفات حجت الاسلام و المسملین امامی فر به شمار می رود.

گفتنی است، پیکر مطهر وی روز جمعه 19 اسفند از ساعت هشت و سی دقیقه صبح از مقابل درب بیت ایشان واقع در خیابان نادری «کتانباف» بین کافی و جهانیان تشیع و در مسجد جامع اهواز دفن می شود.

همچنین مراسم ختم زنانه نیز همزمان در حسینیه سید هاشم واقع در خیابان نادری، خیابان شهید علم الهدی بین کافی و جهانیان منعقد می شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود./9465/د102/ص
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امین بهرامی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
آیت الله امامی فر(ره)از جمله مجتهدین بزرگ استان و شهراهواز بودن
1
0
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
انا لله و انا الیه راجعون
1
0