۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۳۹۶
راهیان نور( 23)؛

مدیر حوزه های علمیه کشور به مناطق عملیاتی سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ در چند روزه آینده آیت الله مقتدایی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان خوزستان سفر خواهند کرد.
1/ آيت الله مقتدايي آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور بنا به اعلام مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان و به دعوت ستاد راهیان نور کشور، سفر سه روزه به خوزستان خواهد داشت.

دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بازدید از حوزه علمیه اهواز، نشست با مدیران و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، سخنرانی در جمع کاروان های راهیان نور، و حضور در مناطق عملیاتی از جمله برنامه های آیت الله مقتدایی است.

سفر آیت الله مقتدایی به استان خوزستان از روز شنبه 27 تا دوشنبه ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد بود.

براساس این گزارش، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای طرح شهید تندگویان ستاد مرکزی راهیان نور، روز پنج شنبه ۲۵ اسفند ماه در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان حضور پیدا خواهد کرد.

بنابراین گزارش، حضور در برخی یادمان های دفاع مقدس از یادمان شهید تندگویان، بازدید از برنامه های فرهنگی هنری در حال اجرا در این یادمان ها و سخنرانی در جمع کاروان های راهیان نور از برنامه های سفر وزیر ارشاد به خوزستان است.

قابل ذکر است، طرح شهید تندگویان، برنامه ویژه راهیان نور جهت حضور و مشارکت اهالی دولت در مناطق عملیاتی و حضور آنها در کنار مردم و زائران است، که در این راستا حضور هجده نفر از اعضای هیأت دولت و مسؤولان رده بالای دولتی همچون نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در مناطق عملیاتی قطعی شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد./9458/پ202/س

ارسال نظرات