۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۳۱۳

ثبت نام آزمون ورودی دوره مربی‌گری قرآن کریم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر تهران از ثبت نام آزمون ورودی دوره مربیگری قرآن کریم خبر داد و بیان داشت: آزمون ورودی دوره مربیگری روخوانی قرآن کریم روز سه شنبه 19 اردیبهشت برگزار می شود.
ثبت نام آزمون ورودی دوره مربی‌گری قرآن کریم آغاز شد


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، محمد صادق محسنی کبیر اظهار داشت: آزمون ورودی دوره مربیگری روخوانی قرآن کریم روز سه شنبه 19اردیبهشت برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در دوره مربیگری قرآن کریم می توانند تا تاریخ 15 اردیبهشت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در خصوص دوره مربیگری قرآن کریم گفت: مدت زمان این دوره آموزشی 148 ساعت در نظر گرفته شده که طی شش ماه و در دو بخش مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود.

وی افزود: روش تدریس روخوانی وروانخوانی، بخش خوانی وکلمه خوانی، فنون معلمی یک، مفاهیم آقای وکیل جلد9ـ4، انس با قرآن از جمله سرفصل های آموزشی است که در دوره مقدماتی تدریس می شود و سرفصل های دوره تکمیلی شامل روش تدریس حفظ قرآن، اخلاق وتربیت اسلامی، انس با قرآن و روانشناسی تربیتی رشد است.

درضمن 2 کتاب احکام شرعی وآداب تلاوت قرآن کریم وآشنایی با رسم وضبط قرآن کریم به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

محسنی کبیر گفت: بعداز اتمام آموزش دوره کارورزی بصورت حضوری وغیر حضوری به مدت 50 ساعت انجام می شود البته یک پروژه وتحقیق علمی هم باید ارائه شود، همچنین بعد از دوره کارورزی آزمون گرفته می شود که به افرادی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند مدرک مربیگری روخوانی قرآن کریم از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می شود.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره 66978001ـ021 تماس حاصل کنند ویا به آدرس اینترنتی
www.d-quran-kh.blogfa.com مراجعه کنند. /907/د103/ع

ارسال نظرات