۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۱۲۴
خطیب جمعه بیروت:

مستکبران به دنبال تجزیه جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت با هشدار نسبت به فتنه انگیزی ها و تفرقه افکنی های دشمنان، شعار مرحله کنونی را وحدت در تمامی لایه ها دانست.
سيد علي فضل الله، خطيب جمعه بيروت
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بینات، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی کمیته حمایت از مقاومت اسلامی به ریاست حسین شامی پیرامون راهکارهای پشتیبانی از مقاومت به ویژه در شرایط کنونی و تحولات اقلیمی و منطقه ای به گفت‎وگو نشست.

فضل الله با هشدار نسبت به تلاش دشمنان برای وارد کردن منطقه در گرداب آشوب و بی ثباتی برای فراگیر ساختن اختلاف و چنددستگی، تاکید کرد: ضرورت شعار مرحله کنونی وحدت برای تمامی لایه های مسلمانان است؛ چراکه شعار دشمنان و مستکبران در این مرحله، تلاش برای تجزیه جهان عرب و اسلام در همه سطوح است.

وی با تاکید بر ضرورت زمینه سازی برای رسیدن به مقاومت واقعی در سطح امت اسلام، افزود: این امر مستلزم مقدمه چینی و تامین ابعاد اخلاقی و اجتماعی آن و رویارویی با تنش ها و لرزش های گوناگون است.

خطیب جمعه بیروت در ادامه تاکید کرد: ما به نوبه خود در راستای وحدت ملی و وحدت امت اسلام با تمام توان تلاش خواهیم کرد و به هیچ عنوان این وحدت را به مخاطره نخواهیم انداخت./981/ب902/ک
ارسال نظرات