۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۰۷۵۷

فراخوان ششمین دوره تربیت مربی معارف مهدویت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان ششمین دوره تربیت مربی و مقدماتی معارف مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی اعلام شد.
امام زمان
حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، در گفت‎و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ششمین دوره تربیت مربی و مقدماتی معارف مهدویت خواهران از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی ، مرکز تخصصی امامت و مهدویت خراسان رضوی برگزار می شود.

وی افزود: زمان نام‌نویسی در این دوره بیست خرداد ماه تا دهم تی است و از شرایط ثبت نام این دوره ها تعهد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، تعهد به حضور فعال در کلاس های آموزشی ، تعهد به انجام کارهای علمی و پژوهشی و تعهد به رعایت حجاب اسلامی است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با بیان این که دانش پژوهان دوره های تربیت مربی و مقدماتی معارف مهدویت، در یک سال تحصیلی با موضوعات مختلف پیرامون معارف مهدویت از جمله ضرورت مباحث مهدویت، امام مهدی(عج) در قرآن و روایات، آسیب شناسی مهدویت، غرب و مهدویت، شبهه شناسی .... آشنا می شوند، عنوان داشت: حوزویان و دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل دانشگاه در رشته های معارف اسلامی می توانند در دوره مقدماتی معارف مهدویت شرکت کنند. فارغ التحصیلان حوزه، دانشگاه های شهید مطهری و علوم قرآن و حدیث، تعهد به حضور در مرکز مهدویت به مدت سه روز چهارشنبه و پنج شنبه و یک روز جهت انجام کار پژوهشی و شرط سنی زیر ۴۵ سال از جمله شرایط دوره تربیت مربی معارف مهدویت است.

وی نیز یادآور شد: کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی یا معرفی نامه از حوزه یا دانشگاه محل تحصیل، معرفی نامه ازمکان هایی دارای سابقه ی همکاری، دو قطعه عکس و تکمیل فرم ثبت نام، از مدارک لازم جهت ثبت نام در این دوره ها است.

حجت الاسلام موسوی نسب ادامه داد: خواهران علاقه مند حوزوی و دانشگاهی برای نام‌نویسی می توانند به نشانی بلوار مدرس، بین مدرس ۸ و ۱۰، ساختمان نهضت سواد آموزی، طبقه پنجم، بنیاد فرهنگی حضر ت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی، واحد خواهران ثبت نام نمایند.

گفتنی است، افتتاحیه پنجمین دوره های آموزش معارف مهدویت در دو مقطع تربیت مربی و مقدماتی خواهران و برادران با حضور بیش از 300 دانش پژوه ورودی این بنیاد در آبان ماه سال 90 برگزار و در این مراسم، از دانش پژوهان فارغ التحصیل و برتر ین های آزمون مرکز تخصصی مهدویت شعبه خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد./968/د101/س
ارسال نظرات