۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۳۱۵۹۰

همایش روحانیت و سپاه در مراغه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش روحانیت و سپاه در مراغه گفت: هدف مشترک این دو قشر حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش روحانیت و سپاه در مراغه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سپاه و روحانیت به‌عنوان بازوان اصلی و توانمند انقلاب اسلامی، در جهت سرافرازی ایران اسلامی کوشیده اند.

وی با بیان این‌که و هرجا روحانیت بوده، سپاه و بسیج نیز در کنار این آن بوده است، خاطرنشان کرد: تعامل روحانیت و سپاه خشم دشمنان نظام اسلامی را برانگیخته است، قطعا ناراحتی دشمن از این اتحاد و همبستگی دلایل مشخص و خاصی دارد که از ولایت‌مداری پاسداران و روحانیان و حرکت در مسیر ارزش‌ها نشات گرفته است.

حجت‌الاسلام ولایی بهترین راه موفقیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه دانست و افزود: هدف مشترک سپاه و روحانیت حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، این هدف مهم و محوری بدون ولایت‌مداری و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبری محقق نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف و تلاش دشمن برای انحراف افکار جوانان ایران اسلامی، بر هوشیاری و ادامه وحدت و همدلی بین روحانیت و سپاه تاکید کرد و گفت: دشمنان پس از 33 سال بار دیگر به دنبال استحاله فرهنگی، هویت‌زدایی و عدم خودباوری جوانان ایرانی هستند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود : این بیداری نشانگر انزجار مردم دنیا از حکومت‌های غیر الهی و استکباری است، در حقیقت انقلاب اسلامی ایران احیا کننده اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر دنیاست.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه، روحانیت و سپاه را دو بازوی توانمند انقلاب اسلامی برای موفقیت در عرصه های مختلف اعلام کرد و افزود: وحدت و همدلی سپاه و روحانیت، راه را برای نفوذ فرهنگی دشمن به کشور بسته است.

وی افزود: از صدر اسلام، علما و روحانیون بسیاری برای ایجاد حکومت الهی و دینی در جهان تلاش کرده اند که از برکت قیام حضرت امام خمینی(ره)، این مهم، محقق شد، اما مهم‌تر از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه راه با کسب بصیرت است.

نماینده خبرگان رهبری تعامل میان سپاه و روحانیت را مایه ننگ دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: هرگاه روحانیان، سپاه و بسیج در کنار هم قرار گرفته اند، نگرانی دشمن چندین برابر شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات