۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۸۰۸
همزمان با روز خبرنگار؛

خبرنگاران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از هفتاد خبرنگار برتر استان چهارمحال و بختیاری همزمان با روز خبرنگار با حضور مسؤولان استانی و محلی برگزار شد.
روز خبرنگار

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، آیین تجلیل از هفتاد خبرنگار برتر استان عصر امروز با حضور علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بخیتاری، حسین گنجی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و مسؤولان استانی و محلی برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم حسین گنجی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که آسیب شناسی و چاره اندیشی، اقدام هدفمندانه برای حل مشکلات و قدرت تحلیل مسائل روز از ویژگی های خبرنگاران است بیان داشت: خبرنگاران باید رسالت و جایگاه اصلی خود در جامعه را پیدا و به شکل مطلوبی به آن عمل کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارتقاء آگاهی جامعه و ایجاد امنیت پایدار را نتیجه خبر رسانی دقیق و صحیح در جامعه  دانست و گفت: خبر رسانی دقیق و به دور از فرافکنی در جامعه سبب ایجاد امنیت توأم با آرامش روحی و روانی در جامعه می شود.

گنجی در ادامه بیان کرد: تحلیل صحیح موقعیت ها و جامعیت در نگاه از زمره مسائل آگاهی بخشی به فضای رسانه ای خوب در استان است که خوشبختانه مطبوعات در جهت اطلاع رسانی مناسب و جذب مخاطب به مأموریت های خود درست عمل کرده اند.

در بخش پایانی این مراسم علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان این که استکبار جهانی در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران از امکانات و تجهیزات پیشرفته خبری و ماهواره ای استفاده می کند بیان داشت: استکبار با سرمایه گذاری سرم سام آور در عرصه خبری و تبلیغاتی جنگ همه جانبه رسانه ای را علیه کشور عزیزمان ایران آغاز کرده است که در این راستا تجهیز رسانه های داخلی به سلاح بصیرت و آگاهی مهم ترین وظیفه است.

عنابستانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن با مدیریت رسانه و افکاری خود به دنبال تحریف اذهان عمومی جامعه است بیان داشت: دشمن در فعالیت های خبری و تبلیغی سرمایه گذاری فراوانی را علیه ایران انجام داده است اما استکبار از استواری و مقاومت مردم ایران غافل هستند و خوشبختانه ملت ما به خوبی در برابر جنگ نرم افزاری دشمن واکنش نشان داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که تسلیم و شکست در مکتب اسلامی و ایرانی ملت ایران جایی ندارد اظهار داشت:  در طول 30 سال انقلاب اسلامی ملت ما بارها به دشمنان ثابت کرده اند که در برابر هرگونه تهدید دشمن چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ تبلیغی به سرعت واکنش نشان می دهند و اهداف دشمنان را نابود خواهند کرد.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهید عبدالوهاب شهراین خبرنگار شهید استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و دو نفر از ایثارگران فعال در عرصه مطبوعات که مدیران مسؤول هفته نامه نسیم و امین می باشند، تقدیر و تشکر به عمل آمد./9461/پ202/ب

ارسال نظرات