۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۳۰۳

پیام تسلیت نماینده طلاب ارسباران به زلزله دیدگان منطقه

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای ارسباران در پی وقوع زمین لرزه، پیام تسلیتی به بازماندگان این حادثه صادر کرد.
تسليت

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جلیل جلیلی کاسینی، نماینده طلاب و فضلای ارسباران و امام جمعه مهربان در پی وقوع زمین لرزه 2/6 ریشتری، پیام تسلیتی به بازماندگان این حادثه صادر کرد. 

 

در این پیام آمده است: وقوع حادثه زمین لرزه، در شهرستان های اهر، ورزقان، هریس، کلیبر و برخی روستاهای مهربان که منجر به کشته و مجروح شدن شمار زیادی از همشهریان عزیز و بروز خسارات مالی شد، موجب تاسف و تاثر فراوان حقیر شد. 

 

وی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن عرض همدردی و تسلیت به مردم شریف منطقه، از خداوند منان برای در گذشتگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم و همچنین برای مسؤولان استان توفیق امداد رسانی هرچه بیشتر به باز ماندگان حادثه را خواستارم. 

 

همچنین در نخستین ساعات این زمین لرزه آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه و علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه ای این ضایعه را به عموم مردم کشور به ویژه استان تسلیت گفتند. 

 

گفتنی است، عصر روز گذشته دو زمین لرزه به بزرگی 6،2 و 6درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر به ترتیب شهرستان های اهر و ورزقان در آذربایجان شرقی را لرزاند که در شهرها و استان های همجوار محسوس بوده است./935/د101/ب

ارسال نظرات