۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۳۸۴

تشریح برنامه های مدرسه علمیه خاتم الاوصیا تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) تهران از برگزاری اردوی تابستانی طلاب این مدرسه علمیه در مشهد مقدس با محوریت ارتقای امر پژوهش در سطح طلاب این حوزه خبرداد.
مدرسه علميه خاتم الاوصياء تهران

 

مصطفی احمدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری اردوی تابستانی طلاب این مدرسه علمیه در مشهد مقدس با محوریت ارتقای امر پژوهش در سطح طلاب این حوزه خبرداد.

 

وی افزود: برنامه اردوی علمی پژوهشی این حوزه امسال نیز همچون سنوات گذشته مقارن با دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان با حضور تمامی طلاب این مدرسه در مشهد مقدس برگزار شد.

 

  احمدی در خصوص برنامه های این اردوی علمی پژوهشی اظهار کرد: تقریباً روز اول این دوره 13 روزه به برگزاری دوره فشرده اصول و اسلوب های پژوهش، مقاله نویسی و منبع شناسی اختصاص یافت و در ادامه هریک از طلاب تحت نظارت اساتید راهنما یک موضوع را انتخاب و در راستای آن به تحقیق و کاوش علمی پرداختند.

 

وی یادآور شد: در طول مدت این دوره اساتید راهنما همواره جهت ارائه مشاوره پژوهشی و رفع اشکال در دسترس پژوشگران  قرار داشتند و این برنامه حتی یک هفته پس از اتمام این اردو در حوزه ادامه داشت.


 این استاد حوزه علمیه با اشاره به مزایا و امتیازات این اردوی پژوهشی اظهار داشت: استفاده از فضای علمی و معنوی مشهد مقدس، دسترسی آسان به منابع، استفاده از کتابخانه های غنی آستان مقدس، آیت الله خویی و مسجد گوهرشاد و همچنین بهره مندی از اساتید راهنما و جلوگیری از اتلاف وقت از جمله مزایای این اردو پژوهشی بود.

 

وی ادامه داد: مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) جزء سه مدرسه دارای مجوز کانون علمی در سطح حوزه علمیه استان تهران است و با توجه به اینکه کانون علمی مدرسه علمیه خاتم الاوصیاءء(عج) حول محور کلام و عقاید اسلامی است، از این رو در طول سال تحصیلی ارائه مباحث جنبی و مرتبط با موضوعات کلام و عقاید در این حوزه، از پایه دوم به بعد رنگ و بوی بیشتری به خود می گیرد./917/ت302/ب

ارسال نظرات