۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۵۹۲

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از 60 نقطه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری بیش از 60 راهپیمایی در استان خوزستان خبر داد.
روز قدس

 

 حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به دلایل مقابله مسلمانان با صهیونیسم و حمایت از مردم فلسطین اشاره کرد و ابراز داشت: خداوند در سوره مائده می فرماید یهودیان همواره دشمنان اسلام بوده اند.

وی با اشاره به ظلم و ستم رژیم جعلی اسرائیل از زمان تأسیس تا کنون گفت: از همان ابتدای اشغال فلسطین و تأسیس رژیم جعلی اسرائیل دولت مردان آن به فکر طرحی با نام از نیل تا فرات بوده اند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که حمله به عراق و ایجاد آشوب در سوریه همگی از اهداف رژیم جعلی اسرائیل برای پیاده سازی طرح از نیل تا فرات است، گفت: این طرح در رابطه با گسترش وسعت حاکمیت این رژیم جعلی است، اما بیداری اسلامی در برابر اهداف رژیم جعلی اسرائیل قرار دارد و این بیداری روزنه امیدی برای کشورهای آزادی خواه جهان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به نفرت اروپاییان نسبت به صهیونیست ها اشاره کرد و ابراز داشت: این نفرت و انزجار به این دلیل است که هر جا صهیونیست و یهود حضور داشته با احتکار کالاهای مختلف سبب آزار مردم می شوند.

حجت الاسلام جعفری، پلیدی و خباثت صهیونیست را بی مثال عنوان و خاطرنشان کرد: این قوم پلید در هر کجای جهان هر عملی را که در راستای اهداف خود باشد را مرتکب می شوند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تحت سلطه قرار دادن رسانه ها و مطبوعات اثر گذار در جهان را عامل مظلوم نمایی صهیونیست ها در جهان عنوان کرد.

وی به ظلم و ستم های اسرائیلی ها علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی سال ها پیش به نکته ای ضروری مبنی بر نجات فلسطین و قدس شریف از چنگال استکبار اشاره کرده بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که مسئله اشغالگری اسرائیل ممکن است برای دیگر کشور ها نیز پیش آید تأکید کرد: این خطر پیش روی همه کشور های خاورمیانه است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از همه مردم ولایتمدار خوزستان جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز سبب شکست عظمت پوشالی دشمن و استکبار جهانی خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: در بیش از 60 نقطه استان خوزستان راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد و برنامه های جانبی این روز اجرا خواهد شد.

وی به برنامه های جانبی راهپیمایی روز قدس در اهواز و دیگر شهرستان ها اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی ایستگاه های فرهنگی در این روز از سوی ادارات و سازمان های مختلف با موضوعیت روز قدس، ماه مبارک رمضان و استکبار ستیزی و توزیع محصولات فرهنگی از مهم ترین برنامه های جانبی این روز است.

 حجت الاسلام جعفری در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی و کاریکاتور جهت آشناسازی بیشتر جوانان و نوجوانان با این روز و ساخت عروسک های استکباری توسط کودگان و به آتش کشیدن آنها در روز جهانی قدس را از دیگر برنامه های جانبی این روز خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز رأس ساعت 30/11 از محل مسجد آیت الله موسوی جزایری، خیابان شریعتی، خیابان امام خمینی و چهار راه آبادان آغاز و به مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز ختم می شود./9464/ت302/ب

ارسال نظرات