۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۸۰۰۷

ایثارگران قم به شش رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن دست یافتند

خبرگزاری رسا – معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: ایثارگران قم به شش رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته‌های مختلف دست یافتند.
بنياد شهيد و امور ايثارگران
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم محمدکاظم پورامینی گفت: ایثار گران قم شش رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن کریم را در رشته‌های مختلف قرآنی کسب کردند.
وی افزود: این طرح با الهام از دیدار رهبر معظم انقلاب از خانواده های معزز شهدا و در محفلی سراسر عشق و ارادت و معنویت شکل گرفت طرح مراجعه خادم به مخدوم طرحی متفاوت و جامعه و منسجم که از سال گذشته در قم آغاز شده است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در قم و چند استان کشور آغاز شد که هم اکنون به صورت سراسری اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا وایثارگران، معرفی خدمات بنیاد به جامعه هدف ،بررسی و رسیدگی به مشکلات خانواده ها از جمله اهداف این طرح محسوب می‎شود.
پورامینی خاطر نشان کرد: مرحله اول و دوم طرح در سال 90 با دیدار از 10هزار و 704خانواده شاهد و ایثاگر انجام شد و امسال در مرحله سوم طرح سپاس از ابتدای امسال آغاز شده است.
هم اکنون بنیاد شهید برای حضور دستگاهها و نهادها در این طرح با مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سپاه علی بن ابیطالب (ع) هماهنگی لازم به عمل آمده و دیدار در حال انجام است.
وی افزود: علاوه بر مراجعه حضوری تماس تلفنی نیز از سوی بنیادشهید با خانواده های شهدا وایثارگران انجام شده که این رقم از ابتدای امسال شش هزار   و 820 مورد است./914/د102/ن
ارسال نظرات