۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۸۴۰۷

هشدار امام جمعه مشهد نسبت به نفوذ جریان تحجر در کشور

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد با تاکید برفضا سازی مناسب بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق(ع)، نسبت به نفوذ جریان تحجر در کشور هشدار داد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد شب گذشته در جمع مسوولان ستاد اجرایی بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق(ع)  اظهار داشت: تحجر جریانی است که توسط  ایادی استکبار و جریان های شرک رهبری می شود.

 وی با تأکید بر اینکه در برابر دشمن می توان مقاومت کرد، افزود: اما توسعه جریان تحجر، ضربه ای غیر قابل جبران به پیکره نظام ولایی و انقلاب وارد می سازد چرا که نیروهای مارا جذب می کنند و مسایل اصلی نظام را زیر سوال می برند.

آیت الله علم الهدی  نسبت به نفوذ جریان تحجر در بین لایه های متدینین در کشور هشدار داد و تصریح کرد: مقابله با این جریان با برخوردهای اجرایی و انتظامی مقدور نیست و بهترین راه اینست که فضای معنوی کشور را که به گونه ای با ارادت و علاقه مردم نسبت به خاندان اهل بیت (ع) گره خورده است، به دست گرفته و از این فضا بهره مندی لازم  در جهت اشاعه فرهنگ ولایی در کشور صورت گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بزرگداشت ائمه اطهار(ع) را همان دژ مقابله در برابر جریان تحجر در مساجد عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به علاقه مردم به خاندان اهل بیت(ع) و نظام ولایی و انقلاب، بایستی از فرصت به دست آمده بهترین بهره برداری حاصل شود.

 

توصیه به دست اندرکاران ستاد

امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت ائمه اطهار(ع) در دوره های قبل، تصریح کرد: مدیریت و برنامه ریزی صحیح و به موقع جمعیت و اجتماع عزاداران از مهمترین مولفه های برگزاری مراسم باشکوه و با عظمت است .

 وی در ادامه بر هماهنگی دستگاه های اجرایی برای برقراری نظم و امنیت مراسم بزرگداشت تاکید کرد و اظهار داشت: حرکت اجتماع عظیم عزاداران در صبح بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق(ع) از میدان شهدا به سمت حرم رضوی، نیازمند مشارکت نیروی انتظامی است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق (ع) تاکید کرد و گفت: بهره مندی این جمعیت از سخنان سخنران برنامه نیز مستلزم نظم و هماهنگی  است . /930/پ202/ع

 

ارسال نظرات